onder normale gewicht na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tiki, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiki

Tiki Actief lid

19 mei 2008
    110
    0
    0
    Hi,
    half mei ben ik bevallen en nu zit ik reeds 6 kilo onder mn gewicht van voor de bevalling en ik blijf maar afvallen. Ik geef borstvoeding.
    Heb veel overgegeven tijdens de zwangerschap, daardoor toen al veel afgevallen.
    Kan dit nu kwaad? Ik heb namelijk wel het idee dat mn energie wat minder van wordt. Eetlust is wel goed en ik eet gezond. Normale gewicht was 65 en ik weeg nu 59 (1,68 lang).

Tips om meer energie te krijgen?

Groeten, Tiki

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Tiki,

zo zie dat BV letterlijk de energie uit je slurpt en je dus heel goed voor jezelf moet zorgen. Dé tip is er niet, maar probeer echt veel te drinken, wel 2-3 liter op een dag. Verder vezelrijk eten en ook tussendoortjes. Mag best wat calorierijker zijn, dus een keer een marsijsje oid moet geen straf zijn ;)
    Als je op een gegeven moment echt denkt dat je geen energie meer hebt, moet je toch eens kijken hoe lang je met de V door wil gaan, want het moet niet ten koste gaan van jou natuurlijk, daar heeft die kleine ook niets aan. En anders kun je eens overleggen met een dietiste via de HA bv. In het basispakket wordt 4 uur per jaar vergoedt, dus wie weet helpt je dat.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina