hallo ik ben nu 36 weken zwanger dus nog minstens een weekje te gaan nu moet je weten dat ik er helemaal door zit ik slaap niet meer heb veel hoofdpijn maar het ergste van al is de druk op de baarmoedermond die is zo erg dat ik smorgens niet uit bed kan, tenzij mijn vriend me een duwtje geeft en ik letterlijk uit bed rol opstaan en een paar stappen zetten is een hel en als de kleine beweegt (en hij is heel actief en beweegt veel) dan kruip ik in elkaar van de stekende pijn ik hou dit niet nog eens 4 weken (of 6) vol Mijn zwangerschap is perfect verlopen, heb geen andere problemen gehad kan ik op grond van deze reden vragen aan de gyn om me te laten inleiden? of is het de moiete niet dat ik erover begin? Alvast bedankt
Hoi Sitara, je kunt er altijd over beginnen, maar over inleiden voor de 40 weken zijn de gynaecologen niet happig, omdat je een hoop narigheid in de hand kunt werken en als het nog enigzins gaat met de moeder (qua controles etc) dan wordt er toch geadviseerd het zo lang mogelijk vol te houden, mn omdat het ook toch ineens een beetje beter kan gaan op het laatst. Dus je kunt het altijd even voorleggen, maar je zult er niet een heel enthousiaste reactie op krijgen waarschijnlijk. Groetjes Brigitte