wanneer eerste afspraak?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    wanneer ga je voor t eerst naar de verloskundige voor de echo?
    Ik kan morgen pas bellen, maar ik wil graag rond de 8 weken al een echo omdat mijn moeder veel miskramen en alles heeft gehad.Zou dat denk kunnen of heb je daar geen zeggenschap in?

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Meestal is het tussen de 10 en 12 weken in voor zo ver ik weet.
    Ik had het geluk dat in een sportcentrum werk waar ze ook een echscopie-praktijk hebben zodat ik met 8 weken toch alvast even heb kunnen spieken. Maar de echo bij de vk heb ik pas met 10,5 week gehad...
    Ik zou het niet weten, misschien als je het aangeeft dat ze het dan eerder doen... Je hebt tenslotte wel een goede reden!
    Gewoon even vragen, zou ik zeggen...
    Succes ermee, en hopelijk is/gaat alles goed!

Gr. Niki

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    denk dat het per stad verschild.
    Want ik krijg mijn eerste echo met 8 weken en ook mijn eerste afspraak met de verloskundige.

Denk dat je gewoon even moet navragen bij je huisarts. Ik had van de huisarts een verwijsformulier gekregen om termijn echo te laten maken. Ik moest zelf bellen voor een afspraak. De dokter zei dat de echo rond de 12 weken word gemaakt maar toen ik belde met het ziekenhuis vertelde zij me dat het al met 8 weken kon en of ik dat wilde.
    Dus zodoende.

Succes ermee!!

Liefs van Kiowa

4. makje

makje Lid

15 jul 2006
    50
    0
    0
    Met hoeveel weken hebben jullie de verloskundige gebeld om een afspraak te maken? Ik weet niet of ik nu al moet bellen of toch nog moet wachten, ga over anderhalve week 2 weken op vakantie, ben dan 9 weken als ik terug kom, zou dit te laat zijn om te bellen?

Groetjes Marian

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Makje,

Ik zou gewoon nu bellen, heb ik ook gedaan.

Kus Toys

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Eef,

Bij ons kon dat wel, omdat we een vliegreis gingen maken en wij wilden weten of alles goed was. We hadden de echo met 7 weken en 4 dagen ! Super om te zien !

Groetjes,
    Nikki F

7. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ga ook twee weken op vakantie en als we terug zijn ben ik die dag precies 8 weken.De vk zei dat ik die dag nog kon bellen en zo snel mogelijk word ingepland die week of misschien zelfs die dag! (t is daar die week niet zo druk)!

Dus ik ben gerustgesteld, dat betekent dat ik over een week of drie iets weet!

8. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben rond de 8 weken voor de 1e keer naar de vk gegaan. Alleen onze vk kan geen echo's maken dus we zijn met 12 weken naar het zkh geweest voor de echo.
    Maar zou zeker even bij de vk aangeven dat je moeder zoveel miskramen heeft gehad, is een goede reden om alvast een echo te laten maken!

9. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik zou ook zeker even met de VK bellen...want een van de eerste vragen die ze stellen is of er vroeggeboortes in de familie voorkomen.

Deel Deze Pagina