Mijn baby aka de verduisteraar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Elena22, Sep 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn baby is een verduisteraar :$:p Sinds hij kruipt en loopt zijn we constant van alles kwijt. Sleutels die onder de speelgoedkist worden verstopt, afstandsbedieningen die in schoenen van papa of onder de bank worden gelegd, flessen die we een paar uur kwijt zijn. Of eigenlijk alles wat meneertje te pakken kan krijgen ;) Nu ben ik sinds vanochtend de afstandsbediening van de Horizon box kwijt. Overal gezocht maar spoorloos! Wie heeft er nog meer zo'n kleine verduisteraar?

2. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Mijn man was laatst z'n telefoon kwijt, overal gezocht niet gevonden. Hij dacht nou laat ik eens in de bank kijken, alle kussens eraf. Ja hoor had onze kleine meid de telefoon tussen het kussen gestopt. Doet ze elke keer nu trouwens....

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,915
    3,937
    113
    Ik vond wel eens dingen terug achter in de romper ;)
    Of in bloempotten, die waar wat ruimte zit tussen binnen- en buitenpot.. Of achter de verwarming...laatje van de salontafel...onder het vloerkleed...

Succes! :D

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onder het vloerkleed is hier favoriet 😁

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Herkenbaar! Wij zijn sinds donderdag haar schoenen kwijt :cool:. Echt overal gezocht! Toch zonde van die teva's.... Gelukkig wordt het nu kouder :D.

6. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hahaha puzzelstukjes in luiers, en oja altijd je schoenen nakijken, is hier soms net sinterklaas in de zomer geweest! haha verder ook een hoop terug gevonden op de gekste plekken (ook altijd oppassen met prullenbakken.... )

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar. Hier wordt alleen wel alles in kasten gestopt. Ik vond laatst de haargel in de tv-kast terug en een speelgoedautootje in het gootsteenkastje. Onze zoon moet nog even leren om alles op de goede plek te leggen en dan heb ik een kleine opruimer in huis! 👍🏻

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    De wasmachine is ook een leuke. Heb ik pas haar schoenen in terug gevonden.

9. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Wij zorgen hier dat ons verstopmonster nergens bij kan omdat we niets laten liggen, behalve op de eettafel. Toen hij laatst mn mans werktelefoon kwam brengen was het duidelijk dat dat ook niet meer werkt.

Dus alleen nog op zoek naar afstandsbedieningen idd :)

10. Miki013

Miki013 Bekend lid

Feb 9, 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles benoemen heel vaak en naar vragen waar het is. Die van mij zoekt het zelf dan weer terug. :D
    Dus gewoon even oefenen en ze gaan "zoeken naar" ook een leuk speletje vinden.

11. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

May 13, 2013
    1,084
    1,075
    113
    Zelf laten zoeken inderdaad! Klinkt heel suf misschien voor zo'n kleintje, maar die van ons wisten vaak feilloos waar ze iets gelaten hadden... zelfs een dag later nog wel.

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Pas maar op! Ik heb een kleuter die dat nog steeds doet... Rond de tuin staat een dichte brede heg, die nu allerlei schatten herbergt. :cool:

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn dochter is gek op flessen van de cola en sinas.
    Meestal staat er 1 naast de bank. Staat die er niet word er automatisch een nieuwe gepakt.
    En dat gebeurd tegenwoordig nogal vaak ;) ze verstopt ze graag onder de bank en onder de kasten.

14. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

Dec 14, 2012
    4,172
    5,727
    113
    Mijn zoon doet het nog steeds, en inmiddels is hij 3 :D maar hij is gelukkig ook echt wel oud genoeg om het zelf terug te vinden :p mijn moeder heeft bvb van de oude gewichtjes staan voor de sier, een paar maanden lang is ze er eentje kwijt geweest, uiteindelijk heeft ze um terug gevonden in een keukenla, rara...

Share This Page