Onder toezicht vanwege overgewicht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Suzetje, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik heb zelf ernstig overgewicht en ben gelukkig al 40 kilo afgevallen, Mijn kind houd ik wel met argus ogen in de gaten. Ik wil absoluut niet dat hij overgewicht krijgt en gelukkig is dat niet het geval. Ik ben erg blij dat hij goed en gezond eet. Hij is gek op groenten en houd totaal niet van mayo, appelmoes en andere sausjes en dingetjes. En dat is iets wat ik hem ook absoluut niet ga aanleren te eten. Op snoep is hij wel gek natuurlijk en ook dat krijgt hij met mate.
    Waar ik wel eens van baal is dat hij bij oma en opa wel wordt verwend met snoep. Maar goed dat is niet iedere week gelukkig maar wel iets wat ik in de gaten houd.

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb het programma niet gezien, maar die cijfers stonden in de berichtgeving op diverse nieuwssites.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou heeft ze dan in ieder geval op 1 punt gelijk. Haar dochter heeft het inderdaad van haar! Maar niet op de manier zoals zij het bedoeld.
    Rond uit schandalig en verschrikkelijk verdrietig kan ik er om worden. Ik ben zelf 30 Kg te zwaar en dit komt door juist NIET genoeg eten. Klinkt vast gek maar ik moet mezelf forceren om op gezette tijden en optijd te eten. Anders eet ik zo een hele dag niet tot het avond eten met als probleem dat ik soms bijna van mijn graadje af ga dan en snel snel snel iets pak wat dan 9 vd 10 x ongezond is. Heb 2 jaar lang extreem mijn best gedaan om optijd te eten en dan gaat er ook alleen maar gezond in. En was 20 Kg kwijt. Helaas is de klat er in gekomen en moet ik nu weer 9 kg terug kwijt van die 20. Maar goed wat ik dus wilde zeggen. Deze ellende wens je je dochter toch niet!? Tevreden zijn met je lichaam is toch al redelijk moeilijk met het vertekend beeld wat we op de tv zien. En dan ga je het haar nog 10x moeilijk maken door haar vet te mesten...
    Kan er erg kwaad om worden en heb daarom dus ook geen contact meer met die moeder waar ik het over had. Ik kan dat niet op brengen zonder erg boos, verdrietig en gefrustreerd te worden. Maar dat uiten naar haar daar schoot ik ook niks mee op.

Deel Deze Pagina