Ken je dat dat je als een debiel staat te schudden met een kruidenpotje en er komt bijna niks uit? Kwam er laatst achter dat als je de ribbelige onderkantjes van 2 kruidenpotjes over elkaar heen laat gaan (rondjes draaien) dat t er dan met bakken uit komt...
Volgens mijn zusje moet je wel per Premium artikel opnieuw de geheime stand inschakelen, maar dat heb ik zelf nog niet getest.
Als ik de betreffende link ingedrukt hou in Google Chrome, kan ik kiezen de link te 'openen op incognitotabblad'. Dat werkt het makkelijkste voor mij, hoef je verder niets in te schakelen ofzo...
Dat had ik met Wilders. Zag wel iets bekend, vond 'm heel erg op m'n oom en vader lijken maar kwam er maar niet op waarom. Tis dus gewoon een Indo
No worries, van mij krijgen ze níks meer. Hoewel nu ik dit weet, melk de eerste keuze is (grapje he?)
Dat the green mile gebaseerd is op een jongetje van 14 jaar die onschuldig de doodstraf kreeg. Kom ik net achter. Verschrikkelijk.
Ja daar ja. Allee ik via een Netflix serie pagina gelinkt naar die pictures of history. Die foto's pfft. Je voelt gewoon die angst van dat kind door die foto's komen.
Nou, gebaseerd op.... Niet echt. Stephen King was wel geinspireerd door dat verhaal, dus er zijn zeker wel parallellen. George Stinney (de 14 jarige jongen), dat is wel een vreselijk verhaal ja. Hij is een paar jaar geleden ook officieel onschuldig verklaard door een rechter.
Dat dat ene liedje dat ik altijd mee zing op werk, het winnende liedje van 't Eurovisie Songfestival is
Dat de acteur die Father Brown speelt ook vader Weasley in de Harry Potter films speelt. Duurde wat jaren voor ik dat doorhad.
Heet de serie zo of anders? Even mega off topic, maar vind dit interessant. Vond de film al prachtig en emotioneel (al is prachtig eigenlijk niet het correcte woord, maar hoop dat je me begrijpt).