onder werktijd

Discussie in 'De lounge' gestart door sleutel, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Alleen tijdens nachtdiensten, dan heb ik soms uren weinig tot niks te doen. Tijdens een dagdienst heb ik er geen tijd voor en ook geen behoefte aan:).

2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Mijn man kan tijdens het werk ook veel andere dingen doen als er tijd is. Kantoor job is gewoon makkelijker daarin

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier beide. Ik werk 2 dagen thuis en mijn koffiepauze is dan ZP.
    Op kantoor zelf doe ik het niet. Mag overigens wel. En Twitter en Facebook bijhouden is part of the job.

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Hier ook. Social Media is m'n beroep zeg maar haha

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Buiten werktijd, onder werktijd heb ik daar echt geen tijd voor. Heel soms kijk ik wel eens even in m'n pauze.

6. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Bij ons kan dat idd

Wij werken niet in uren maar in resultaten. Als ik mijn werk af heb en de deadline haal zal het mijn werkgever een zorg wezen hoe en wanneer ik dat doe.
    Dat bepalen we zelf.
    Dus wel vaak overdag op kantoor als ik even time-out nodig heb. Collega's gaan dan bijv even darten oid. En daarna weer productiever verder.

Hopsatee en Nescio vinden dit leuk.
  7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik deed het in mn pauzes. Pauze = mijn tijd.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

In mijn vrije tijd en in m'n pauzes.

9. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik kijk alleen als ik thuis ben. Het kan wel op mijn werk tussendoor, maar ik gebruik die tijd dan liever voor een praatje met een collega. Ik controleer mijn telefoon alleen om te zien of de opvang niet gebeld heeft.

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het grappige is dat ik er 'prive' dan weer helemaal geen behoefte aan heb. Ik doe bijna niets met mijn Facebook :D

Hopsatee vindt dit leuk.
  11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Op school meestal :oops:

12. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik werk in de zorg. denk niet dat mijn cliënten er vrolijk van worden als ik zeg dat ik eerst even zp moet checken voor ik ze kan verzorgen o_O

2augustus1992 vindt dit leuk.
  13. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Buiten werktijd
    En eigenlijk altijd op mijn telefoon

14. Ansji

Ansji Niet meer actief

Tijdens werktijd. Ik werk thuis, wel fulltime, maar kan tussendoor makkelijk even kijken. Ik moet veel pdf-en en kijk dan even op internet. Is ook een beetje ontspanning.

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat is natuurlijk ook iets heel anders. Als je achter een bureau op een kantoor zit, kan je je nooit 8 uur non stop concentreren.

Als je met mensen bezig bent of in een ziekenhuis werkt of iets dergelijks, ben je met heel andere dingen bezig.

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik soms onder werktijd.
    Ik ben Gastouder en als toevallig alle kindjes liggen te slapen en ik mn andere dingetjes gedaan heb vind ik dat Ik dat best even mag. Ik heb geen pauze behalve als de kinderen dus slapen.

17. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Soms onder werktijd, als er bv het laatste half uurtje niks meer ligt dat nog afgewerkt moet worden en er belt niemand.

Voorheen deed ik het mn thuis op mijn telefoon, maar sinds de site vernieuwd is kan ik daar bijna niet meer op komen op mijn telefoon, bij alles wat ik aanklik wordt ik automatisch uitgelogd, en het icoontje voor het forum verschijnt de helft van de keren niet. Als ik thuis met de laptop bezig ben dan check ik het forum altijd wel.

Jammer, hierdoor is mijn tijd op ZP met driekwart gereduceerd...

18. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    In mijn vrije tijd. Op m'n werk zat ik alleen tijdens het kolven veel op zp, maar ik kolf inmiddels niet meer.

Deel Deze Pagina