mijn buik zit ook in de weg. en mijn man is te stijf Maar hij heeft gewoon zijn duimstok gepakt Bij mij en dochterlief (15 jaar) klopt het. Bij manlief zijn zijn armen iets langer.
Hier klopt het niet, armen iets langer. Gelukkig maar want heb maat 35/36. Ben dan wel niet heel groot maar heb al af en toe te korte armen.
er zijn wel meer dingen die zouden moeten kloppen als je jouw hand over je gezicht legt dus van kin over je neus omhoog, dan zou je middelvinger precies aan bovenkant van je neus moeten eindigen als je broeken koopt, kan je de broekmaat passen met je nek... broek dichtdoen met knoop.. en dan beide zijkanten pakken als je die dan met beide kanten om je nek doet, moeten de beide zijkanten zich raken aan achterkant.. broek zou dan moeten passen.
Ik kom niet eens in de buurt van mijn elleboog Hou zo'n 10 cm over. Ik heb wel heeeeeeeeeeeele lange armen (gewoon schoenmaat 39)
haha, klopt ook al niet, mijn middelvinger zit haast in mijn haargrens. Maar goed, dat verbaasd me niet zo, ik heb hele lange vingers En dat met die broek klopt bij mij ook niet, heb ik wel eerder geprobeerd. Dan is de broek te klein, dus heb ik een dikke nek (wat niet zo is) Kortom: ik ben een afwijking
Hahaha, zo grappig dit topic! Ik keek naar mn onderarm en dacht; mijn voeten kunnen NOOIT even lang zijn.. Maar jawel, en dan heb ik maatje 36
Mijn arm is zeker 5 centimeter langer dan mijn voet Nu heb ik wel kleine voeten hoor (maat 35/36), maar ik ben zelf ook niet groot dus blijkbaar zijn mijn armen uit verhouding
Bij mij klopt het wel, zit nog steeds naar mijn onderarm te kijken en te verbazen dat mijn voet zo lang is))))