Ik wil bij mijn buik foto's graag het aantal weken zetten (via iPhone). Zie ik bij velen lukken, heb nu meerdere apps geprobeerd, maar geen 1 is handig ( tekst dwars over het midden (buik) en niet te verplaatsen), eindeloos reclame etc etc. Welke app gebruiken jullie toch?
Ik ben heel erg blij met de app YouCam perfect, echt een ideale app!! Je kan teksten in foto's plaatsen met diverse letterstijlen, kleuren aanpassen, de tekst wat doorzichtiger maken. Verder kan je leuke filters over je foto's halen, achtergrond waziger maken, kadertjes toevoegen (in sommige zitten helaas wel reclame), bokeh en lichtstralen toevoegen en wat ik stiekem ook wel leuk vind je kan je zelf ook een boost geven! Natuurlijk moet je daar niet in doorslaan maar je gezicht wat egaler/bruiner maken is nog leuk en ik maak me ogen vaak ook wat lichter!
A beautiful mess! Heeft leuke lettertypes en kun je ook collages mee maken. https://itunes.apple.com/nl/app/a-beautiful-mess/id603092599?mt=8 Kost eenmalig 99 cent maar dan heb je ook wat. Je kunt filters en kaders gebruiken, symbolen en tekst toevoegen. En je kunt alles groter of kleiner maken, en heviger of transparanter. En veel verschillende kleuren ook. Erg gaaf. En nergens reclame