Als jij op vakantie gaat maak je dan eerst je huis schoon en de wasmand leeg? Wij gaan vrijdag op vakantie maar toch wil ik eerst alles schoon hebben. Afgelopen maandag boven alles gestoft en gezogen en al het sanitair schoongemaakt en vandaag de beneden verdieping incl. de ramen binnen en buiten en alle bedden verschoond. En zoveel mogelijk was weg werken. Voor dat we weg gaan maak ik de toilet nog schoon en zorg ik dat de over gebleven was over de wasmand en hangt.
Ja wij doen dat ook! Heerlijk thuis komen in een fris huis. Ook de auto wordt van binnen en buiten compleet onder handen genomen voor een vakantie Haha
Ja, heel herkenbaar, hier altijd alles spik en span voordat we op vakantie gaan. Heerlijk thuis komen van vakantie vind ik dat altijd.
Ja. Ik wil thuiskomen in een schoon huis. Nog beter: de schoonmaakster in de laatste week van onze vakantie laten komen!
Wij hebben gisteren ook de auto grondig schoongemaakt. Wij hebben 2 keer iemand in ons huis gehad tijdens de vakantie maar dat NOOIT meer!! Vuil gasfornuis en ik kon weer aan de poets.
Ik doe dat absoluut niet. Mijn moeder daarentegen maakt alles schoon als ze op vakantie gaan, daar aangekomen poetst ze zelf het huisje (met zelf meegebrachte schoonmaakspulletjes). Als ze er weer huis gaan poetst ze eerst het huisje, en als ze thuis zijn haar eigen huis. Gelukkig lijk ik niet op haar
Ik ga niet op vakantie de schoonmaak doen maar ik hou het wel netjes, doekje over het aanrecht en toilet netjes.
Ik vind het heerlijk om in een schoon en opgeruimd huis thuis te komen na de vakantie (ook al is het na 2 uurtjes dan weer een bende ). Wij vragen daarom altijd de schoonmaakster om in onze vakantie te komen, anders is het echt kansloos hier. Ik krijg het namelijk echt niet voor elkaar om naast al het inpakken, drukke kids van de spanning etc ook nog het huis schoon te maken
Dat doe ik wel, alleen met weinig succes... Oudste zoon blijft thuis met de katten en meestal is het een stuk minder schoon en opgeruimd dan toen ik wegging. Ook vaak nog wel was, wat hij niet gedaan heeft. Hij doet wel iets in huis, maar niet heel veel...Eerste dag na mijn vakantie neem ik altijd vrij om de boel weer op orde te maken. Overigens is mijn vrije dag ook zijn weekend, dus mag hij altijd met mij aan de bak om het weer netjes en schoon genoeg naar mijn zin te krijgen Vorig jaar ben ik flink boos geworden toen ik thuis kwam: 3 weken ervoor had ik voor vertrek de vaatwasser aangezet en hem gezegd dat uit te ruimen als het klaar was...Was meneer vergeten met als gevolg dat zo ongeveer 75% van de schone vaat door het vocht compleet beschimmeld in de vaatwasser zat.... En dan zou je verwachten dat er hier een berg afwas stond, dat was dan weer niet het geval, want hij eet altijd op zijn werk.
Hier ook alles schoon voor we op vakantie gaan. Heerlijk om in een schoon huis thuis te komen. Het enige dat ik die dag dan hoef te doen, is de was die we terug meenemen van vakantie
Niets is zo fijn om in een net en schoon huis terug te komen na vakantie en ik kan het weten. Toen wij nog katten hadden was het een nachtmerrie om terug te komen, wat een troep maken die. We hadden zelfs de bank weggezet anders was dat een harenzooi. De persoon doe oppaste deed haar best maar niet zo goed dat ik deed dus ik kon alles ontharen etc.
Wij maken ook alles schoon, vooral de was, vaatwasser en prullenbakken. Anders gaat het stinken. Alleen afstoffen doe ik niet meer. Wij gaan altijd 3 weken weg, dus als we terug komen ligt er toch altijd een laag stof op de meubels.
Hier ook hoor. Werk me een slag in de rondte met alles inpakken voor 8 en mn huis aan kant en de was weg. Maar daarna kan ik toch 3 weken relaxen. Ben 1x bijna een week later als gepland thuis gekomen van vakantie ivm een beenbreuk en operatie van mn man op wintersport. Wat was ik blij dat alles schoon en opgeruimd was toen mn schoonmoeder en vriendin mn huis in moesten om spullen te pakken voor mn kinderen die eerder naar Nederland gevlogen waren. Ik had het echt vreselijk gevonden als zij in een rommelig huis gekomen waren.
Ja dat doe ik ook incl de bedden verschonen. Niks lekkerders da laat in de middag thuis komen in een schoon huis.
Alles behalve stoffen. Dat ligt er toch weer als wij thuis komen. De was hangt dan ook nog droog klaar. De laatste wasjes laat ik gewoon hangen.
Wij zorgen ook voor een schoon huis voor vertrek, daarnaast komt de schoonmaakster ook nog in de week voor terugkomst. Dit keer hebben we het extra grondig gedaan, want ons huis staar sinds afgelopen vrijdag in de verkoop en deze week al 9 bezichtigingen.