wie ervaring met buikwandcorrectie?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zijn er hier meiden die ervaring hebben met een buikwandcorrectie?
    Vond je het waard? Is het resultaat mooi geworden? En wat waren de kosten?

Ik twijfel een beetje tussen een buikwandcorrectie of mommy make-over want ik walg van mijn buik niet alleen van mijn extreme zebraprint (waar waarschijnlijk weinig aan te doen is) maar ook van het hangend buikje.. Vandaag dat ik dit serieus overweeg!
    Ik moet alleen nog wat afvallen en sparen en dan wil ik eens langs zo n kliniek gaan..

Dus ervaringen zijn welkom!
    Oh en op reacties als "maar wees trots want je hebt er iets moois voor terug" zit ik eerlijk gezegd niet te wachten..

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik kan je helaas niet helpen, maar ik lees even mee! Ook ik ben bang dat ik er aan moet geloven ala het afvallen eenmaal gelukt is!

3. Gulana

Gulana Lid

23 jun 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 weken geleden een buikwandcorrectie ondergaan. Ben dus nog herstellende hiervan. Ik zag er als een berg tegenop, niet zozeer de operatie zelf maar meer de herstelperiode. Wist niet zo goed wat ik kon verwachten en was eerlijk gezegd bang dat het net zo pijnlijk zou zijn als het herstel van een keizersnede, welke ik 2x heb gehad. Het is me heel erg meegevallen. Pijn viel reuze mee. Meer ongemak dat je niks mag doen ook al denk jezelf van wel.

Qua resultaat. Mijn buik is nog wat opgezet rondom het litteken maar ben blij dat ik van dat hangbuikje af ben en niet meer permanent 4 maanden zwanger lijk. Ik had verder geen overgewicht was dus puur die buik.

Ik heb tegelijkertijd nog wat andere dingen laten doen. Ik dacht als ik toch onder het mes ga dan direct maar goed...

Volgens mij was de buikwandcorrectie alleen iets rond de 5000 euro maar prijzen kun je gewoon bij desbetreffende arts/ kliniek online bekijken.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gulana wat heb je nog meer gedaan als ik vragen mag?
    Mm vriend zei namelijk dat omdat ik ook weleens zeur over mm borsten dat ik daar ook eens naar moet laten kijken (liften niet zozeer vergroten)

5. Gulana

Gulana Lid

23 jun 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Borsten idd ook laten liften en een kleine ooglidcorrectie en een lipo van de zijflanken maar dat wordt volgens mij bijna altijd in combi met een buikcorrectie gedaan. Moet wel apart betaald worden.

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ik heb vier maanden geleden een totale bwc gehad met lipo. Uiteindelijk kan ik zeggen dat het het zeker waard was. kosten 5500 euro, maar wel bij een prima chirurg die ik vertrouw, in het ziekenhuis en met lipo.

7. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik heb in januari een bwc ondergaan en ben er zo ontzettend blij mee!!Ik genieter elke dag weer van,succes met je beslissing.

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Een vriendin van mij heeft dat gedaan toen ze heel erg veel was afgevallen en dat zag er echt heel mooi uit. Haar herstel was ook voorspoedig. Zij was er echt superblij mee!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt voor jullie reacties :)
    Wat ik me afvraag is: als je wat overgewicht hebt kan je het dan ook laten doen? Il zag dat ze de operatie pas doen onder een BMI van 30 maar is het wel mooi als je dan nog steeds wat overgewicht hebt?

Deel Deze Pagina