Onderbroeken :D

Discussion in 'Zwangerschap' started by Evira, Jun 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Draag ook nog mijn gewone strings. Al merk ik wel dat sommige modellen een beetje snijden in mn heupen. Waarschijnlijk moet ik ze een maatje groter hebben. Die dingen zitten zo laag dat ik er op mijn buik geen last van heb. Die tenten vind ik afschuwelijk, als het even kan ga ik die niet dragen :)

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier heb ik pas ook een topic over geopend.
    Aan de hand van die tips en adviezen heb ik nu hipsters bij de Hünkemoller gehaald. Wel van katoen ivm kans op schimmelinfecties.
    Normaal maat s/m en nu L. Zitten heerlijk en geen last van snijdende randen. Ook niet heel duur.

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik draag ook gewoon m'n strings nog en die zitten prima. Dat laatste houd ik me ook voor Maagd al denk ik dat we er niet aan ontkomen (dat mega kraamverband lijkt me toch echt beter zitten in een boxer oid dan in m'n string...;)

4. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    laag gesneden strings of de hipsters van de zeeman. Twee voor vier euro of zo. Ga geen twaalf euro betalen voor een zwangerschapsonderbroek die afzakt.

5. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

Jan 30, 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Die van de noppies! Ikzelf vind wel de stoffe fijner dan de gladde

6. pleegje

pleegje Lid

Sep 24, 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik heb 4 lage positieonderbroeken van noppies (van katoen) en die zitten echt heerlijk, verder heb ik ook gewoon m'n eigen hipsters nog aan, die vallen net onder mijn buik (soms slaat een randje om, maar daar heb ik geen last van)

7. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,277
    2,037
    113
    Ik draag eigenlijk nog steeds mijn eigen ondergoed, maar ik heb wel bij de Wibra vier hele fijne hoge (supercharmante :p ) positieonderbroeken gekocht. Voor de dagen dat ik zin heb om comfortabele 'oma-broekjes' te dragen :D Ze lagen in de uitverkoopbak (de helft van de helft), ik had voor 4 euro 4 onderbroeken :)

Share This Page