Onderbroeken enzo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Klein, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hier ook aan de hema mama slips! Zitten veel beter dan mn normale onderbroeken en ook gelijk geen "striemen" meer.
    Sexy is anders, maar t is even niet anders. Heb er zelfs eentje die helemaal over mn buik heengaat, ook bij de hema vandaan, superfijn voor onder een jurkje!(manlief heeft m bestempeld als vlag...hihihihi, had m al heel deco aan de dweilstok gehangen😜)

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik draag nu gewone simpele slips van de hema. Strings zitten inderdaad niet lekker meer, op ééntje na heb ik vandaag ontdekt. Maar een gewone slip zit nog prima.

3. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Die zwangerschapsdingen van de Hema zijn echt fijn. Krijg je ook een mooie buik van onder kleding. Mocht je ze aanschaffen zou ik wel die uit 1stuk doen. Je hebt ook met naden, die vond ik persoonlijk niet zo fijn.

4. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Nou de mady slips zijn in huis en het zit inderdaad er fijn en stevig:D

Hipsters ook geprobeerd maar de zijkanten blijven bij mij ook niet lekker zitten, maar goed ik ben ook niet vel over been:cool:

5. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ik vind het vreselijk om geld uit te geven aan dat soort tijdelijke dingen, ook beha's.. zonde geld!
    Tot nu toe gaat het prima met mn gewone onderbroekjes, strings liggen te verstoffen in de kast..

Qua Sexyness boeit het me ff niet, voel me toch niet sexy, dat hele woord komt al een paar maanden niet meer in mijn leven voor :p Dus een paar big mamma onderbroeken mogen hier best in de kast komen, wel zo goedkoop mogelijk hahaha

6. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hier ook een paar van de Hema maar ik heb ook die van noppies. Die zaten wat beter onder een strakke jurk, zag je naden niet van.
    Ik heb ook nog gewone slips van de Hema, die gaan ( gek genoeg) ook nog prima maar die heb ik alleen snachts aan.

7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Goh, op de duur ga je toch niet anders kunnen, als je echt comfortabel wil zitten.
    Ik heb verschillende geprobeerd en de enige die nog wat "modern" zitten en ook comfortabel zijn die van Noppies...
    Zitten echt zaaaalig! Zijn wel prijzig (16€ maar ze zijn het zeker waard)

8. Kimmytje

Ja, en na 2x wassen hangen ze helemaal uit elkaar :D

9. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd onderbroeken (en sokken) van de zeeman en sommigen gaan ook echt al jaren mee. Je zwangerschap is toch maar tijdelijk dus zo lang hoeven ze in principe niet eens mee te gaan vind ik.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik droeg liever geen zwangerschapsonderbroeken, vond ik heel onprettig zitten.
    De microvezel boxershortjes van Hunkemoller (of Hema) vond ik juist wel fijn. Nou zat mijn buik ook heel erg hoog, van onder leek hij bijna leeg, zelfs na indalen. Maar met zo'n buik heb je ook geen speciale onderbroeken nodig.

11. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Leuk dit onderwerp heb zelf ook even gekeken toen mijn onderbroeken begonnen te knellen wat het fijnste zou zijn. Ik heb gedragen:
    - Hunkemoller hipster deze had ik altijd al maar heb maat groter gekocht. Deze zijn met klantenkaart 3 voor 12,95 geloof ik. Ik heb met klein kantje in kleur zwart. Ik vind ze niet knellen en rekken lekker mee en ziet er leuk uit. Ook genoeg plaats nog voor inlegkruisje.
    - Hema 3 pack knickers zwart heeeerlijk maat L 3 voor 3,50 geloof ik(goed opletten want je hebt ook in onderbroek model deze vond ik wat knellen.
    - Hm mama set 3 pack hotpants 12,95. Je krijgt in kleur zwart wit en grijs ook met kantje zitten ook heerlijk. Deze vooral s nachts gedragen.

bh' s meteen 2 goede gekocht toen ik uit bh was gegroeid. Heb Anita voedingsbh. Zitten echt heerlijk. Heb een grotere cup al van mezelf maar naar 3 maanden zwschap al helemaal. Heb div bh s geprobeerd niks zat lekker of mijn borsten werden helemaal vervormd. Deze zaten meteen goed en heb ik hele zwangerschap kunnen dragen. Hoop bv te kunnen geven dus heb ik er dadelijk ook nog wat aan.

12. Kimmytje

Klopt, maar ik heb er ook van zeeman en wibra getest en werkelijk, de 2de keer wassen waren al de naden los gekomen :)

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb nu bij bijna 35 weken nog gewoon m'n hema-hipsters aan (3 kleuren in een pakje) Ik draag wel vrij hoog deze zwangerschap.

Omdat het kruis-gedeelte van deze broekjes vrij smal is, koop ik voor na de bevalling een aantal zwarte Mady-slips van Zeeman, want daar past het kraamverband beter in. Met zo'n smal kruisje propt het zo op en dat was vorige keer met hechtingen en aambeien geen pretje. Ook heb ik in totaal dik 8 weken gevloeid toen, dus had best lang van die 'tenten' nodig. Hopelijk gaat dat dit keer sneller over :D

14. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Eerste zwangerschap een paar positieonderbroeken gekocht. Maar vond die vreselijk.
    Nu draag ik gewoon mij normale slips. Heb een stel heel zachte broekjes van de Hema. Die zitten heerlijk.

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Die kan ik ook nog eens proberen; boxers. Maar misschien zit het hem daar in bij mij, vooral mijn onderbuik staat enorm bol :) Het lijkt wel een punt te worden haha. Daarom zakt alles ook naar beneden.
    Hopelijk trekt het nog bij:p

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Lage hipsters van hema. Ik wil niks over mijn buik. Voor na de bevalling heb ik step-ins.. geleend van mijn oma!

17. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag nog steeds de meest minimale kleine stringetjes als voorheen. Heb van de week 'oma' broeken gehaald voor het kraambed en deze een dagje gedragen om te zien of ze zitten (voor ik er meer haal) maar ik vind het toch bittere ellende. Maar goed, krijg natuurlijk nooit een kraamverband in die kleine touwtjes gepropt

18. rums

rums Niet meer actief

Ik had van Noppies een zwangerschapshipster van katoen. En die zat echt heel fijn. Alleen vond ik het nogal duur dus bij een gelaten.
    Verder mijn gewone boxers blijven dragen. Ging ook prima.

19. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik heb die positie onderbroeken van de HEMA. Die zijn van dat micro spul, heel elastisch. Maar eigenlijk wil ik gewoon katoenen, dat draagt lekkerder. Iemand een tip? Wel een die over de buik heen gaat, dus geen lage.

20. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Ik draag boxers van Bjorn Borg.. Zijn harstikke duur natuurlijk en ik zou ze zelf nooit gekocht hebben, maar mijn verloofde vond dat ik die maar eens moest proberen (vóór de zwangerschap al). En nu ben ik blij dat ik ze heb want ze zitten heerlijk.

Deel Deze Pagina