Van die enorme oma-onderbroeken die je helemaal tot boven kon optrekken. Heerlijk! Ik heb ze nu (in uitgelubberde staat) nog wel eens aan als ik ongesteld ben.
Hahaha nou maakt mijn man echt niets uit. Ze hebben nou ook de oma variant met een kanten boven kant. In zwart erg moe eigenlijk.
Hema onderbroeken. Van die goedkope. Zitten lekker onder mijn buik. Strings kan ik sinds de bevalling van mijn eerste niet meer aan. Gaat enorm irriteren. Daarbij heb ik de hele zwangerschap behoorlijk veel afscheiding, vind ik ook niet zo prettig met een string
Ik heb heel lang (tot een week of 33) gewoon mijn strings gedragen, daarna ben ik over gegaan op de seemless boxers van Zeeman, ook erg fijn voor na je bevalling, daar kunnen de kraammatrassen goed in 😜.
Ik mijn string tot zeker week 40 en daarna wat fuiken van de hema (gewone). Ik kon niet wachten tot ik ze weer aan kon!
Die naadloze van anni rolfi. Rekken goed mee en zijn niet al te hoog... Bij mijn vorige zwangerschap gekocht en eigenlijk altijd blijven dragen omdat ze zo fijn zitten
Hier ook een fan van de positie onderbroeken van Noppies. Zaten heerlijk, gaf veel stevigheid en kleed idd mooi af. Ideaal