nou ja lekker smakkelijk topic maar weet gewoon niet wat ik er mee aan moet hahahaha ik heb altijd met donkere strings dat ze verkleuren aan de binnen kant bij je muts zeg maar hahahahah weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit ken vermeiden heb een hekel aan witte lingerie
hahahaha had al zon vermoeden maar ja om nou iedere dag met een inlegkruisje te gaan lopen heb toch al een hekel aan die dingen haahahahha
Je strings binnenstebuiten dragen, dat verkleuren is alleen bij het katoenen stukje toch? God wat een onderwerp
k vind het een drama als ik ongesteld ben gebruik ik ook altijd ob hahahahaha geen inlegkruisjes voor mij hahhahah
hihi, ja mijn ondergoed verkleurt ook! mn bij mn witte ondergoed (uit mn zustertijdperk en inlegkruisjes vind ik vreselijk! dan maar goedkoop ondergoed en wat vaker nieuw
Stelletje zure mutsen! Heb t ook hoor met zwart ondergoed. Ziet er idd niet uit. Maarja...niks aan te doen helaas.
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die dat had.. Wat nog erger is..... is dat ik sinds de bevalling niet de volledige controle heb over mn blaas.... en dat ik mijn ondergoed dus echt vind meuren. Hoop dat anderen het niet kunnen ruiken. Zal wel neit want ik heb er nooit commentaar op gehad. En ben wel erg clean wat dát betreft.
hiihi wat een onderwerp nooit bij stilgestaan eigenlijk maarja inlegrkuisje is al helemaaaal niks... ps soort van beetje off topic maarre hebben jullie dat nou ook met die "vernieuwde ob" kan er echt niet tegen auw wat doet dat een zeer voelt als een cactus .... (komt door soort groeven die erop lopen volgens mij ander materiaal ofzo)
Ik heb er ook last van en heb ook een hekel aan inlegkruisjes en dat soort spul maar die van Carefree met de omslagflapjes zijn wel écht goed, vind ik. Het proberen waard! Geen last van de nieuwe ob...
Misschien moet je er een beetje schout (vlekkenspul) op spuiten voordat je hem in de was gooit. Ik heb ook veel zwarte onderbroeken maar die zijn van binnen net zo zwart.