Hier ook geen (dure) setjes. Ik heb anni rolfi onderbroeken van 4,50 euro per stuk. Van het kruidvat. Die zitten prima en vind ik duur zat. Daarbij een doodnormale witte of zwarte bh van de hema.
Kringloop en MP. Zijn lekker ingezeten en je weet meteen of ze goed blijven in de was..... sorry, heel flauw ik weet het.
Luc heeft boxers van Action, allemaal kleurtjes en motiefjes, vind ie "keicool" hij kiest ze ook zelf uit. Denk dat ie er een stuk of 25 heeft nu. Ik heb ondergoed van de H&M, setjes maar draag ze niet altijd als set ofzo.
Haha, wel leuk juist hoor. Ik moet altijd lachen om die MP advertenties met tweedehands slips plus remspoor.
Maar heb jij dan echt zoveel setjes die je draagt? Ik heb 2 bh's...en die was ik om de dag...ene aan andere in de was.... Maar dan zou ik niet genoeg onderbroeken hebben hoor hahaha, ik doe altijd ochtend en avond een schone aan.... soms overdag ook nog eens... Leuk slappe bekkenbodemspieren en moeten hoesten
Ik koop ook wel wat "duurdere onderbroeken" van 10 euro per stuk, ook hier andere bjorn borg in de la. Ik voel wel degelijk het verschil tussen een hema onderbroekje en eentje van Miss America. Die van Bjorn Borg blijven ook altijd heerlijk zacht na het wassen. Je zou het duur kunnen vinden, maar het valt eigenlijk wel mee als je uitrekent hoe vaak je een onderbroek draagt en hoe duur het is. Je verschoont je onderbroek iedere dag en jeans meestal niet, dus een goede onderbroek mag dan toch ook wel wat kosten lijkt me
had ik kunnen schrijven behalve dat ik nu voedingsbhs van noppies draag.... ben zo ontzettend toe aan sexy nieuwe setjes!!!
Je draagt geen onderbroeken? Nooit? Oh..edit..je bedoelt waarschijnlijk dat je geen slips draagt maar een ander type onderbroek; string of boxer ofzo. Ik dacht al
New yorker, h&m, hunkenmoller etc.. vind mooie lingerie belangrijk.. voel me dan ook 'mooier, sexier' en vrouwlijker
Ik heb dure setjes van Prima Donna enzo (grote cupmaat, dus moet wel), waarbij het altijd wel ff pijn doet om 40 euro voor een slip te betalen. Bizar gewoon. En ook goedkope slips van bijvoorbeeld Kruidvat/Anna Rolfi of de Zeeman enzo. Mijn dagelijkse bh's zijn gewoon zwart, dus daar heb ik dan ook gewoon zwarte slips bij. Lijkt het net een setje. Maar als ik een gekleurde bh draag, wil ik daar liefst ook de bijpassende slip bij aan. Voelt op de een of andere manier fijner. En niemand die t ziet hoor, ben al jaren single
Hunkemöller, livera en h&m vooral. Vind het wel belangrijk om een leuk setje te hebben, ben nog jong met een slank lichaam dus wil wel wat showen aan mn vriend Hij draagt bjorn borg, jack en jones vooral. Primark is trouwens ook een aanrader! Leuke, goedzittende setjes voor weinig geld. Valt alleen wel iets kleiner uit is mijn ervaring.
Prima Donna en Marlies setjes. Losse string bij de hunkemoller vaak, nergens anders. Mijn vriend draagt alleen maar Sloggi, hoef niks anders te halen, want die gebruikt hij als schoenpoetsdoek.
Ik koop onderbroeken altijd bij de Hema of de Zeeman, voor zowel mezelf als manlief. No way dat ik meer dan een tientje uitgeef aan één onderbroek! Heb er toch geen mooie kont voor hihi Bh's zijn van prima donna, a 85 per stuk, maar met mijn 75G heb ii weinig keus.
Hema. 1 keer bij de action gedaan maar daar zaten na 1 keer dragen al gaten in. Broek van de action was wel heel fijn.
Ohja en een keertje voor een experiment je iets bij v&d gekocht maar vind dat echt irritant. Je mag ze niet eens op 60 graden wassen wat ik bij onderbroeken wel zo hygiënisch vind en trouwens ook niet op 40 graden. En tja hoe vaak wordt het gezien... maar het experiment was leuk hoor
Ik draag eigenlijk altijd dure lingerie door een onhandige BH maat en nu komt er steeds meer in mijn maat, maar ben het nu zo gewend dat ik niet meer terug ga... Meestal dus Marlies Dekkers, Simone Perèle Dat is geloof ik 90% Manlief naar zijn werk boxers van de hema en in het weekend Clavin Klein
Ik draag onderbroeken van Ten Cate (model 'bikini'), omdat die eindelijk eens lekker zitten en ik ze niet steeds uit mijn bilnaad hoef te graaien. Daarvoor altijd Hema gehad. Ik kwam er laatst achter dat de Anni Rolfi's van de Kruidvat hetzelfde zijn, maar dan de helft goedkoper. Dus als ik nieuwe moet, ga ik die halen. Ik heb altijd zwart, dan past het bij mijn dure Bh's (ook het kleine omvang-grote cup-probleem .), die ik ook in zwart koop. In de zomer huidkleurige. Zo lelijk, maar onzichtbaar onder witte kleding .