Pfffff ik weet het ook niet meer hoor, hopelijk kunnen jullie mij helpen..... Gisteravond en vanochtend een test gedaan van de KV. Beide zijn hetzelfde, van vanochtend zelfs iets lichter voor mijn gevoel. Morgen is mijn NOD. Wat denken jullie, zwanger?? Thanks allemaal!!
Dankje!!! Ik had alleen vanochtend meer een knaller verwacht met ochtend urine maar helaas. Vandaar de onzekerheid. Morgen op mijn NOD maar eens testen met een CB. Hopelijk geeft die gewoon aan 'zwanger'
Er zit echt heel weinig tijd tussen de test van gisteravond en die van vanochtend, in die tijd hoeft hij echt niet op te lopen. Ik ben een middagtester, mijn testjes waren smiddags altijd donkerder dan in de ochtend...
Nou meiden, ik heb net even een early test van action die roze gedaan. Maar helaas het is echt een heel klein tuur streepje. Ik juich helaas nog niet.
Verschillende nerken moet je niet vergelijken omdat de gevoeligheid verschillend is. Geen reden tot onrust dus Gewoon morgenochtend nogmaals een kv test doen Ps een opgedroogde test kan je oik niet vergelijken met een verse test De kv droogt donkerder op waardoor het verse verschil niet goed meer te zien is
Je hoeft nog geen knaller te hebben op nod he Je kv testen zien er prima uit. Zit te weinig tijd tussen om echt oploop te zien. Morgenochtend weer testen met een kv.