Onderbuik buikpijn....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marretje84, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. starv

starv Lid

1 aug 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel herkenbaar maar ben helaas nog steeds niet zwanger (6 rondes clomid gehad)

ben bang dat mijn lichaam mij steeds weer voor de gek weet te houden. omdat je zo graag wil ga je ook steeds meer herkennen als signaal :(

hoop voor jullie dat het raak is

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Awww meid kop op. Komt vast wel goed. Positief blijven :) hoop op een positestje voor je :)

3. starv

starv Lid

1 aug 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank voor je reactie. nu ik het teruglees was het een post met een negatieve ondertoon idd. zo was het niet helemaal bedoeld.soms heb je even je dipjes he!

4. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Gefeliciteerd!!
    ik heb gistermiddag een testje gedaan iets te vroeg, maar die was negatief, ben ook bang dat ik iets te veel icethee heb gedronken 's ochtends ik wil nu maandag of dinsdag testen, ik verwacht op zijn laatst een menstruatie zondag, als ik het dan maandagochtend nog niet ben, wil ik nog een testje wagen.
    vorig jaar teste ik met 5 weken pas en toen zag ik al snel een streep dus wil daar nu maar op wachten. denk ik.

5. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Heb ook last van obstipatie sinds een week denk dat een gedeelte van de pijn daarvan komt, maar als ik ben geweest is de pijn lichter en voelt het wat dof.

hebben jullie er advies voor?

Deel Deze Pagina