hebben jullie ook wel eens zo'n onderbuik gevoel, dat mensen het ene zeggen maar dat je diep van binnen een ander gevoel hebt? en hoe vaak klopt je onderbuik gevoel?
Zo vaak, veel mensen doen zich anders voor dan ze zijn of hebben slechte bedoelingen. Tjah, helaas isdat de keiharde waarheid. Als ik heel eerlijk ben heeft mijn gevoel me nog nooooooit in de steek gelaten wat dat betreft.
heb nu zo'n onderbuik gevoel namelijk dat ik toch een meisjes naam moet bedenken en ik weet gewoon niet in hoeverre ik daar van uit moet gaan
Oh, zoeen onderbuik gevoel? hihihi.. Heb er wel eens naast gezeten met zulke dingen hoor. Maar wij zoeken hier ook een jongens en een meiden naam uit al weten we het eind september zo goed als zeker. Je weet maar nooit natuurlijk .
Ik krijg ook bij sommige dingen het onderbuik gevoel, en heb het dan eigenlijk altijd bij het rechte eind.
Wil je niet bang maken maar dat zei mijn onderbuikgevoel ook en ondanks de opmerking van de echoscopiste dat ze het wel niet mocht garanderen maar dat ze toch wel zeker wist dat dit een meisje was, hebben we nu toch een prachtig jongetje. Mijn onderbuikgevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten, behalve in het geval van angst. Verder heb ik vaak dingen gedroomd die waarheid blijken. Mijn man staat niet meer verbaasd, we hebben het te vaak meegemaakt.
Ja! En ik vind dat onderbuik gevoel zó belangrijk. Ik probeer er ook altijd naar te luisteren. En weet je waardoor ik alerter ben geworden? Door een Oprah uitzending, wahaha. Mensen tegenwoordig luisteren niet meer naar dat onderbuik gevoel.
Haha, ik durf het echtniet meer te zeggen hoor. Mijn onderbuik is inmiddels blanco en heb geen idee meer! 29 september weten we het eindelijk, mits de baby zijn handen er niet voorhoud ook nog is.
Ja ik heb vaak een bepaald onderbuikgevoel en dan komt het ook 9 van de 10 keer uit. Soms best gek en beangstigend want het zijn iedere keer van de freaky dingen...
Wij hadden eerder een meisjes naam dan een jongens naam. Daar ben ik heel erg blij voor geweest. Want ondanks dat er 1 echoscopiste en 3 artsen gezegd hebben dat we een jongetje krijgen waarvan de laatste 1 dag voor de spoed keizersnede door de hoogste gynaecoloog. Heb ik nu een prachtige dochter in de box liggen. Bedenk desnoods uit voorzorg gewoon een meiden naam, of een 3d echo is ook een optie.