Hallo allemaal! Volgende week woensdag ga ik met een vriendin naar Koninklijk theater Carré voor de albumrelease van Nick en Simon. Dit is een avondvullend programma met een rode loper, BN-ers en weet ik wat nog meer. Er is geen dresscode of iets, maar het lijkt me dat ik daar niet op m'n sneakers aan kan komen zetten.. Mijn vraag is dus: wat zouden jullie aantrekken naar zoiets? En kunnen jullie mij helpen met het zoeken van een leuke outfit? Alvast bedankt voor het meedenken!
Leuk jurkje met hoge laarzen en een mooie ketting. Skinnyjeans met enkellaarsjes en een leuk blousje?
Je hoeft zelf niet op de rode loper dus ik zou zeggen: melief heeft een hele goede tip Ik zou gaan shoppen bij H&M. Dat is up to date, niet te duur en eigenlijk altijd goed
Ik zou dus geen h&m doen. Iedereen loopt daar al in. Ga voor iets origineels, kijk eens bij bijenkorf enzo. Zal als ik op de ipad zit wat links uploaden van leuke merken!
Ik zou ook leuk jurkje aan doen met laarzen of pumps en jasje eroverheen en dan afmaken met mooie ketting. Niet te sjiek, maar wel netjes/hip.
Ik zou een leuk jurkje aan doen, zwart jurkje met mooie extra's zoals rode pumps, rood riempje om taile en mooie oorbellen. Niet te overdreven. Kunt natuurlijk ook een andere kleur nemen
Dit zou ik ook doen! Laarzen onder een jurkje bij zo'n gelegenheid vind ik niks... gewoon mooie hoge pumps
Een cocktail jurkje vind ik helemaal niet passen... Ik zou eerder voor zoiets als dit gaan: Bekijk bijlage 273748
Bedankt voor jullie adviezen! Ik zat zelf ook te denken aan hoge pumps (zwart) met een skinneybroek (heel donkergrijs, bijna zwart met een glanslaagje). Ik ben bang dat een cocktailjurkje een beetje overdressed is namelijk... Nu nog iets voor erop, een mooie blouse ofzo? De outfit van bosi vind ik erg mooi, maar met het buikje wat ik overgehouden heb aan m'n zwangerschap is dat niet echt een optie. Ok, op zoek naar een mooie blouse oid, welke kleur zou mooi staan bij de rest van de outfit? Ik ga weer even verder zoeken, tips zijn nog steeds welkom!
Dit zijn trouwens de pumps die ik heb: http://http//www.nelson.nl/schoenen/62/damesschoenen-online/pumps/p1/307/4589/replay-pumps.html
Ja een lekkere kleur erboven Marine blauw misschien Bekijk bijlage 273753 Op de site kun je kijken in de paskamer hoe het staat met zwarte skinnyjeans Product Detail | H&M NL
Ik zou kiezen voor groen of okergeel als accentkleur of kleur top/blouse. Vind de pumps stiekem niet zo mooi Maar dat komt met name door die stiksels aan de zijkant, hou ik zelf niet zo van
zo iets? Blouse zwart - BODYFLIRT koop online - bonprix.nl of zoiet met een mooie lange ketting met tierelantijnjes eraan Tunica wit - RAINBOW koop online - bonprix.nl