Je zal niet de eerste zijn waar jongetje is gezegd, en het een meisje is, en andersom, laat een goede 3d echo maken. Hier konden we er echt niet om heen, want de navelstreng was het 100% niet Wat wil je zelf eigenlijk dat het is? gewoon laten kijken donderdag hoe of wat.
ja, precies. Maar omdat we al eerder een dochter hadden gekregen dachten we dat de echoscopiste het wel zou ´´weten´´. We kozen een meisjesnaam maar zelfs daar stond ik niet helemaal achter. Toen ons 'meisje' geboren werd was het eerste wat ik hoorde: '' het is een jongetje hoor'' (alerte kraamhulp ) En dat klopte gewoon. (hoewel ik het eerst helemaal niet leuk vond, omdat ik me had ingesteld op een meisje en nu mijn meisje ''kwijt'' was, maar het was echt geen verrassing dat het dus toch een jongetje was)
Ik had de laatse weken van mijn 2e zwangerschap ook zo'n 'onderbuikgevoel'. Drong er bij mijn man ook op aan om toch nog even te beslissen over een meisjesnaam, ondanks dat we sinds de 20 weken echo wisten dat het een jongetje zou worden. Uiteindelijk bleek het ook gewoon een jongetje te zijn, maar tot het laatste moment dacht ik dat het zomaar een meisje zou kunnen zijn... Veel vaker komen m'n 'onderbuikgevoelens' wel uit. Dan heb ik zo'n vermoeden en dan blijkt het ook waar te zijn...
maakt me helemaal niks uit heb al 2 stoere jongens dus een 3e is zeker welkom (makkelijk met kleren )maar een meid er bij zo natuurlijk ook erg leuk zijn
Mijn onderbuik gevoel zei vanaf minuut 1 dat het een meisje was het gevoel was zooo sterkt dat toen ik iets blauws kocht bij mezelf dacht zonde want het word toch een meisje. En bij de 20 weken echo was het inderdaad een meisje. Toen zei de echoscopiste dat moeders het vaak super goed aanvoelen. Het was voor mij ook absoluut geen raadsel wist het gewoon en dat werd ook nog bevestigt. Dus ja het onderbuik gevoel klopt heel vaak. Vaak voel je van te voren al aan of iemand het goed heeft of niet een oer gevoel wat bij vrouwen denk beter is ontwikkeld dan bij mannen.
Bij beide zwangerschappen een heel sterk gevoel gehad dat het jongens waren en het klopte ook. Ik denk dat als het gevoel zo sterk is, het wel klopt. Laat je het nog even weten? Ben benieuwd!
Ja, mijn onderbuik gevoel klopt regelmatig wat betreft mensen. Soms negeer ik het, omdat ik dan 'hoop' hou op het tegenovergestelde, maar hij klopt eigenlijk altijd..