Ik heb een stapel kleding gekregen waar ik de hondenlucht niet uit krijg. Heeft er iemand een tip voor wasmiddel die ik kan gebruiken? Heb normaal Ariel.
Ik had ooit een shirt waar de zweetlucht niet uitging, die heb ik een nacht in een bak met wasverzachter gelegd, toen gewassen en weg geur succes,
Ff laten weken in de azijn, wassen met Ariël en wasverzachter... Robijn heeft lavendel wasverzachter, die ruikt erg sterk! (was ik altijd de hondenkleden mee en die ruiken na het wassen lekker fris naar lavendel)
Wel smerig trouwens dat er een hondenlucht aan die kleren hangt... Heb zelf 2 grote honden, maar van een hondenlucht ben ik vies...
Ik heb gisteren het hondenkussen gewassen met de paarse fles van Omo klein en krachtig. Er hangt nu een heerlijke lucht in de woonkamer.
Robijn is echt heel erg lekker. Dat ruik je door je hele huis na het wassen. Lidl heeft ook hele lekkere wasmiddelen. Die doorzichtige flessen moet je dan hebben. Ruiken niet zo sterk als Robijn maar ze komen aardig in de buurt. Gebruik ik als ik wat minder te besteden heb .
Bedankt voor jullie tips! Wassen met azijn heb ik al geprobeerd, soda ga ik eens proberen zo en dan mosschien toch maar even dure Robijn halen... Misschien ligt het ook wel aan onze wasmachine: Heb hem laatst helemaal schoongemaakt, lege kookwassen gedraaid met azijn, met soda, met afwasmachineblokjes, maar de was blijft er muffig uitkomen. Toch verdwijnen de vieze luchtjes wel, maar die hondenlucht niet. Dus als iemand de gouden tip heeft, hoor ik die héél graag!