Gezocht: Sterk geurend wasmiddel

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoladekoekje, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb een stapel kleding gekregen waar ik de hondenlucht niet uit krijg. Heeft er iemand een tip voor wasmiddel die ik kan gebruiken? Heb normaal Ariel.

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Eerst op spoelstand met azijn.
    En dan nog eens ruiken.

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ik gebruik robijn,ruikt echt heerlijk:)

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Misschien even ib een emmer met soda.

Wat ontzettend goor he.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb die van AH, eigen merk geen euroshopper en die ruikt ook erg lekker.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had ooit een shirt waar de zweetlucht niet uitging, die heb ik een nacht in een bak met wasverzachter gelegd, toen gewassen en weg geur :) succes,

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ff laten weken in de azijn, wassen met Ariël en wasverzachter... Robijn heeft lavendel wasverzachter, die ruikt erg sterk! (was ik altijd de hondenkleden mee en die ruiken na het wassen lekker fris naar lavendel)

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wel smerig trouwens dat er een hondenlucht aan die kleren hangt... Heb zelf 2 grote honden, maar van een hondenlucht ben ik vies...

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ariel of persil, maar dan die extra geconcentreerde...met lenor wasverzachter

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb gisteren het hondenkussen gewassen met de paarse fles van Omo klein en krachtig. Er hangt nu een heerlijke lucht in de woonkamer.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Robijn is echt heel erg lekker. Dat ruik je door je hele huis na het wassen.

Lidl heeft ook hele lekkere wasmiddelen. Die doorzichtige flessen moet je dan hebben. Ruiken niet zo sterk als Robijn maar ze komen aardig in de buurt. Gebruik ik als ik wat minder te besteden heb :D.

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Bedankt voor jullie tips!

Wassen met azijn heb ik al geprobeerd, soda ga ik eens proberen zo en dan mosschien toch maar even dure Robijn halen...

Misschien ligt het ook wel aan onze wasmachine: Heb hem laatst helemaal schoongemaakt, lege kookwassen gedraaid met azijn, met soda, met afwasmachineblokjes, maar de was blijft er muffig uitkomen. Toch verdwijnen de vieze luchtjes wel, maar die hondenlucht niet. Dus als iemand de gouden tip heeft, hoor ik die héél graag!

Deel Deze Pagina