hallo, ik ben een nogal ongeduldig type en wil graag vroeg testen ookal weet ik dat het verstandiger is om langer te wachten. Nu las ik op de website van zwanger en kids dat die goedkope uiterst gevoelige testen hebben die je een paar dagen voor nod kunt gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee??
Ben ook wel benieuwd, dus ik lees mee! Lees wel dat veel meiden met de kv 2 voor 5 vaak vroeger positief testen..
Ik testte hiermee 5 dagen voor nod al vrij duidelijk positief, terwijl de KV 2v5 toen nog heeeeeeeeel vaag was. Wat mij betreft wel een aanrader dus, maar je moet dan wel echt de uiterst gevoelige testen bestellen en niet de 'gewone' testen van Z&K, want die waren bij mij ook echt later positief.
Ik heb bij de 1e zwangerschap zo'n 'ultra gevoelige cassette' gekregen.. 5 dagen voor NOD kon je ermee testen, gedaan, omo wit. Op NOD met een gewone dipstick van zwanger en kids, was positief.. Ik hou het nu bij kv
Ik gebruikte de uiterst gevoelige midstream. De dipstick en cassette hadden ze toen nog niet in de uiterst gevoelige vorm. Nu wel dus?
Ja ik kreeg van de week een nieuwsbrief van Z&K dat ze ze nu ook in de cassette en dipstik hebben extra gevoelig