Hallo, Ik ben met behulp van Etos Zwanger Worden gisteren 'ongesteld' geworden. Tenminste,het was maar een dag. Was vooral bruinig en tijdens plassen alleen een helder bloedig stolseltje. Alles bijelkaar erg weinig. Ik had 14 dagen geleden,mijn eisprong gehad, paar dagen veel slijm. Dit is de eerste keer dat ik weer ongi werd na mijn bevalling,1 jaar geleden. (ik gaf ook bv). Nu willen wij graag een 2e. Mijn vraag is wat kan dit nu zijn? Gewoon meerekenen als een ongesteldheid en nu op voor de volgende ronde? Of kan dit met een innestelingsbloeding te maken hebben? Alvast bedankt!
Vanmorgen weer maar een paar druppeltjes gehad. Toen ik net uit bed kwam. Ook vanmorgen met afvegen, wat rozig. Verder niets vandaag. Begrijp er niets van,dit is toch geen gewone ongesteldheid?
hoi, dit is geen ongesteldheid hoor. Het kan een innesteling zijn (maar die vindt meestal een week plaats na de eisprong en bevruchting). Ik zou toch maar een test doen voor de zekerheid! Mirjam
Ha Mirjam, Het is 2 dagen later toch door gaan zetten. Wat is het die eerste dagen dan geweest,omdat het zo minimaal was en bruin? Ik ben nu 5 dagen echt ongesteld geweest. Sorry, maar ik wil mn lichaam beter gaan begrijpen. Alvast heel hartelijk bedankt! vr.gr.Marielle