hallo allemaal! ik heb even een vraagje! ik ben nu 14 dagen overtijd vrijdag mijn laatste test gedaan en die wa snog steeds negatief.. a.s vrijdag mag ik weer naar de HA die 1 test wil doen en als die vrijdag negatief is wil die een bloedtest doen. wel heb ik allemaal symptonen: gevoelige tepels!, rugpijn, heeeel erg moe, en (sorry ) erg last van me darmen, moet veeel vaker naar de wc, normaal 1 keer per 1 2 dagen en nu meerdere keren en ook heb ik heel erg last van winden laten wat ik normaal helemaal niet heb wete niet als ik zwanger ben dit een symptoon is ? (heb trouwens ook l pendelen en die geeft aan dat ik nu zwanger ben van een meisje en dat de dokter dit vrijdag dmv een zwtest gaat bevestigen, weet natuurlijk niet of het waar is maar hoop het zoooo erg! _ bedankt alvast! xx
ps had nog een vraag k heb last van mijn onderbuik al 2 weken lang een soort gevoel dat er iets in mmijn buik uit elkar word getrekt?
ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen. ik denk dat als je al verschillende keren een test hebt gedaan, en die zegt dat het negatief is... dat je dat moet geloven. een test is immers voor 99% betrouwbaar. heb je altijd een regelmatige cyclus gehad? mss is je cyclus gewoon een beetje in de war ofzo. 15dagen is idd wel lang overtijd. maar je zwangerschapstest heeft een zwangerschapshormoon nodig om positief aan te duiden. heb je dat zwangerschaphormoon niet (en zegt de test negatief) dan denk ik dat je nog even geduld moet hebben... maarjah, ik ben geen pro. ik zou dan toch nog even het onderzoek van de dokter afwachten.
Zoals je het vertelt, zou het waar kunnen zijn dat je zwanger bent maar zolang de testen negatief zeggen, moet je gewoon geduld hebben. Hopelijk heb je vrijdag wel goed nieuws.
bovenaan staat ook een topic van je met de zelfde vragen en indd als de testen negatief blijven denk ik dat je geduld moet hebben en dat de dokter de enige is die uitsluitsel kan geven door middel van een bloed testje want de testen zijn indd 99% betrouwbaar
ja maar anderen hebben ook voor mij gependeld vandaag en alle 2 zijden ze dat ik zwange rwas van een meisej wel apparrt...