onderburen hebben `last`van mijn kind.

Discussie in 'De lounge' gestart door shenoby, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey dames,
    bedankt voor al jullie reacties,
    laat ik even voorop stellen dat ik helemaal niet boos ben op mijn buren ofzo.
    lopen in huis dat ze nooit met schoenen.
    we lopen altijd op sokken.
    dus dat kan ze al niet horen.
    de speciale ondervloer licht er al onder.
    ik ga straks even naar ze toe even het probleem bespreken./

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wij hebben toen onze kids nog kleiner waren (en nu komt 't dus weer..) een speelkleed bij de Ikea gekocht en alleen dáár mochten ze met blokken op.

Helemaal geluidloos lukt gewoon niet in 'n flat met kinderen..

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Shenoby, ik weet zeker dat jullie eruit komen meis!

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

nou ben even langs gegaan.
    en heb gevraagd waar voor hun gevoel het meeste lawaai vandaan kwam.
    daar zou ik een kleed neerleggen.
    over een paar dagen zou ik even vragen of het geluid minder is geworden. of dat het kleed toch verplaatst moet worden.
    volgens de buurvrouw had ze verder nergens last van en hoefden we ook niet op onze tenen gaan lopen.
    maar het getik van blokken e.d was gewoon vervelend constant boven haar hoofd.
    schijnt het net dat ik deze week al tegen mijn vriend heb gezegt dat ik daar een kleed wou hebben want dat was wat minder koud voor nikki om op te spelen.hahah heb ik nu toch mijn zin.

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Kan jij niet naast ons komen wonen? super opgelost zeg!! Fijn dat het ook zo kan gaan.

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Super oplossing. En fijn dat jullie het onderling zo makkelijk op kunnen lossen. Je hoort vaak dat dit soort dingen op ruzie uitlopen.

Denk dat een kleed idd de goede en enige oplossing is. Tuurlijk zal er wel eens een blokje naast het kleed vallen, maar dat kun je niet voorkomen.
    En als ze echt geen geluid willen horen moeten ze maar in ons hutje op de hei komen wonen ;)

7. Writer

Writer Niet meer actief

kijk dat vind ik zo leuk om te lezen dat mensen nog zo om elkaar denken en oplossing zoeken , zo ga ik ook met mij buren om:)en andersom ook tot nu toe

je leest vaak verhalen dat het mensen ruzie krijgen met buren en dan reactie's waar van ik denk ,jeetje niemand kan normaal met elkaar omgaan of even rekening met buren houden ,van kwaad tot erger kan je niks mee opschieten hellas

heel mooi en netjes van jou:)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Super dat jullie het zo kunnen oplossen!
    Kunnen veel mensen nog van leren:).

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat dat heel goed is. Het zal 95% van de overlast wel schelen. Verder kun je je dochter wel leren dat ze niet met blokjes op de grond mag tikken. Ik denk dat de geluiden die overblijven zo weinig zijn, dat je onderburen dat wel prima vinden.

Ik vind het trouwens heel goed dat je je best doet om hen tegemoet te komen! Er zijn genoeg mensen die schijt hebben aan wat hun (onder)buren vinden.

Deel Deze Pagina