Het klinkt ongelooflijk dom maar er is een ballon in mijn oog geknalt.Morgen wordt Shanna 4 jaar en we dachten leuk hartjes ballonnen.... Nooit meer dus..Het doet echt heel zeer en ik zie wazig.Leuk hoor,loop ik morgen met een blauw oog.Wat ik dus wil zeggen:blaas ze nooit zelf op!!! Maar met een ballonnenpomp.....
oeh... dat gebeurde bij ons op het werk met een clown ... zij moest dus naar het ziekenhuis daarvoor omdat ze na een tijdje nogsteeds niks zag! maar iig gefeliciteerd alvast !
Klote meid!! Ik hoop voor je dat het zicht snel beter wordt!!en dat het blauwe oog wegblijft! Gefeliciteerd alvast met jullie dochtertje!
Nou,ik weet dat ik nu voortaan een ballonnentrauma heb... Begint al blauw te worden.Ik ga zo naar bed het gaat beter als ik mijn oog dicht hou....:x
auw youame had laatst van die mega grote ballonnen gekregen waar je dus rijst of iets in kan doen met zo'n grote opening ik blazen en blazen wou er een knoop in maken knapt ie tege mijn been aan had mooi een blauwe plek en een knal jeetje
Dit komt me heel bekend voor.. Ik blies een hartballon op voor een bruiloft en ja hoor.. geknapt in mijn oog.. zag echt meer dan een dag zeer wazig..
ik heb dat ook gehad met zo'n hartjes ballon! knalde keihard in mijn gezicht en dat witte spul wat erin zat kwam allemaal in mijn ogen erg pijnlijk! blaas ook geen ballonnen meer op hahha
Die hartjes balonnen knappen echt super snel! Zelfs als je ze met een pompje opblaast. Met Valerie haar 1ste verjaardag hadden we 2 zakjes van die balonnen, zaten er 8 in per zakje. In totaal zijn er 6 niet kapot gegaan, de rest (12 dus) gingen allemaal kapot tijdens het opblazen.
Ik had dat met mijn zusje haar verjaardag vorig jaar. Ik was bezig met zo'n langwerpige balon op te blazen met de mond, hij was nog niet op de helft, en BOEM! Nou ik heb toen 2 dagen wazig gezien en had ook een blauw oog een paar dagen! Ik heb er wel van geleerd, blaas nooit ballonnen op met de mond! Hopelijk trekt het snel weer bij!Sterkte!
Ik ook! Julia werd 17 feb 2 jaar en toen heb ik bij de Blokker van die roze, rode en witte hartjes ballonnen gekocht. De eerste knalde al in mijn ogen en ik heb een week lang met een bloeddoorlopen oog gelopen. Ik verdroeg geen licht met dat ook en het voelde echt een week lang of er een schep zand in zat. Hier geen hartjesballonnen meer!