Ooo ik had mijn stereo op standje disco gezet bij het weggaan naar het werk, wel even aanbellen dat er een surprise party is voor de kat die 10 jaar word
Hier ook van die buren niet direct naast ons maar daarnaast moet je nagaan pffffff Buiten staan keiharde muziek, drinken, jointje erbij en heel hard praten en schreeuwen en binnen dan ook van die stamp herrie. Klap op de vuurpijl was last om 01:00 een brommer starten in de woonkamer zonder uitlaat :x:x:x:x:x Reactie: ja moest ff........ Ik ben er radicaal klaar mee oom agent komt toch niet dus dan maar met de buren naar de deur een beetje respect graag dat gaf discussie maar dat maakt mij niets uit. Dus ik zou er korte metten mee maken je hebt rekening te houden met elkaar!
Hoe verzinnen ze het zeg...een brommer in de woonkamer! Tuurlijk...een feestje moet kunnen. Maar ik vind niet dat je de hele nacht geluidsoverlast hoeft te veroorzaken. Wat een onzin. Wil je de hele nacht los gaan met keiharde muziek, huur dan wat af of ga met zijn allen naar een club/discotheek.
Hoi dames We hebben rond 01.00uur de politie gebeld. Een uur later was de muziek zo goed als uit. Wel een herrie van alle pratende mensen die vertrokken, maarja dat begrijp ik wel. Volgens mijn man is er vannacht aangebeld(ik was ver weg in dromenland). Waren ze vandaag overdag weer flink herrie aan het maken, wat me overdag niet zo veel kan schelen. Ook heeft hij een hele lading overgeefsel aangetroffen op de stoep onder het balkon, ieuwl gelukkig was ik pas thuis toen het al donker was!!!!!
Heel herkenbaar. Hier hebben onze naaste buren ook vaak een feestje. Vorige week ging de muziek pas aan om 00:00 uur. Om 03:00 was het afgelopen door de politie. De buren van 4 huizen verder hadden de politie gebeld.
Eigenlijk vind ik het gewoon überhaupt niet kunnen. Ook voor 00:00 niet. Vooral in een flat of appartementencomplex is het nou eenmaal erg gehorig. Je hoort rekening met elkaar te houden. Ik laat me zoontje binnenshuis al niet met ballen en dergelijke gooien uit angst dat me onderburen daar last van hebben en anderen houden schaamteloos feestjes met een hoop lawaai, geschreeuw en harde muziek. Als je dat zo graag wil doen huur je maar een daarvoor bedoelt zaaltje, vind ik.
Wat ik toch blij met mijn buren. Wel een jonge knul, houdt regelmatig een feestje. Muziek staat normaal, enkel met alcohol gaan ze zo hard praten. Maar een whapje doet wonderen. Ideetje voor als de buren flink hebben gefeest, s morgens mogen de kinderen ook veel lawaai maken. Desnoods een spontaan kinderfeestje om 8 uur smorgens. Heb je onderburen, dan mag er gedribbeld worden met de bal... Kots verhaal, ik zou met een emmer water aanbellen, graag schoonmaken.
Die kots kan je helaas niet verplichten om op te ruimen, zal wel zo een antwoord zijn wij waren dat niet. Ik ben heel erg meegaand en een feestje maakt me niks uit. Als het 1 keer per maand is en gewoon overlast, en 4 keer per jaar echte overlast zou ik ook nog niet mee zitten. Wel graag aangekondigd en niet vandalisme of treiteren. Als het te veel zou worden gesprekje aan gaan loopt dat uit de hand en blijven ze treiteren kan ik echt een bitch worden.
Nou als ze hier 1x per maand zo'n feest gaan houden dan krijgen we echt ruzie! Wij hebben een dochtertje van nog 2 die soms in paniek wakker wordt van de herrie(vooral het geschreeuw en gejoel). Zowel mijn man als ik werken met regelmaat in het weekend. In mijn ogen horen dit soort feestjes niet thuis in een huis, maar in een zaaltje. Snap sowieso niet waarom mensen liever andere lastig willen vallen en de politie over de vloer willen ipv gewoon een zaaltje huren Als je geld hebt voor al die alcohol, wiet enz. Dan kan je ook huis wel een zaaltje huren! Zo niet dan feest je maar een keer minder en gebruikt dat bespaarde geld om een zaal te huren!
Ben ik het mee eens hoor mymiracle, hier ook gehad met de onderbuurman. Die begon op vrijdag en zaterdagavond altijd om 00.00 uur zijn stereo op te zetten. Zijn antwoord was dan 'ja maar het is weekend'.. ja en ook ik heb weekend, rot op!
Dat is gewoon je reinste nachtlawaai en dus verboden. Als het hier 1 maal per jaar zou voorvallen, zou ik ook iets hebben van "laat maar passeren". Maar als het duidelijk zo hard gaat (veel te veel drank, drugs, veel te luid en veel te veel rommel achteraf) en elke maand, dat zou ik toch ook niet pikken.
Toevallig de buurvrouw van 4 hoog gesproken. Het eerste wat ze zei is sjonge jongen wat een herrie hè vrijdag? Heb de politie gebeld en die gaven aan dat ze de zoveelste was die een melding maakte. Jullie snappen dat deze onderbuurvrouw erg geliefd is......