ik heb een vraagje ik ben wat kwijt van ons ledikantje het gaat om die pennetjes die je in het bedje doet om de lattenbodem omhoog te houden hoe heten deze dingetjes? en heeft misschien iemand een ideetje om dit anders op te lossen ik heb zelf al zitten te denken aan vlechtschermschroeven maar die zijn volgens mijn man te groot iemand een ideetje?? hoe die dingen heten en waar ik ze eventeeul kan halen? groetjes Angela!
volgens mij man zijn het duveltjes en kun je het oplossen met een latje erop schroeven of schroeven erin draaien.
Volgens mij staat er bij onze ikea een onderdelen-automaat waar je deze ook uit kunt halen. Voor een euro, of twee. En volgens mij ook te koop bij elke bouwmarkt.
oke zal straks eens ff kijken bij de karwei ikea is een beetje ver rijden maar als ik echt niks anders kan vinden rijden we daar maar eens heen. iedereen bedankt voor jullie reacties.
Mijn moeder had mijn ledikantje bewaard en er was een wieltje kapot gegaan. Zelfs na 30 jaar kon ze het onderdeel los bestellen bij de fabriek. 2 mailtjes en het was geregeld, te gek toch?
volgens mij heet dat hangijzers ofzo maar deuveltjes kun je ook gebruiken . maar je kan met zo'n haakje ook naar de gamma ofzo gaan zij zullen t heus wel weten