Zelf co-sleeper maken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spriet, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik wil graag een co-sleeper nu weet ikdat je die zo kan kopen maar dan is het vaak vrij klein en ik wil dan gelijk ter groote van een ledikant.

Wie hebben dit zelf ook gemaakt?
    Zat zelf te denken aan een bedje bij de ikea te halen en dan waar ene helft af kan en dan op hoogte maken van ons bed.

Maar misschien zijn er nog wel meer met nog betere ideeen?
    of eventueel foto`s van de bedjes?

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik het bij mijn eerste kindje zelf gemaakt van een Ikea-bedje (wij hadden een Leksvik bedje, maar volgens mij kun je bij alle Ikea-bedjes 1 zijkant veilig uit het bedje halen, dus kan het met andere bedjes ook) en ik ga het nu weer doen (zo gauw de klossen weer onder ons bed vandaan gaan).

Het beviel supergoed! Mijn dochter heeft erin gelegen tot de bodem van het bedje naar beneden moest.

Als je precies wilt weten hoe ik het gemaakt heb of een foto wil zien moet je maar even een berichtje sturen.

Groetjes!

Esther

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Wij willen het ook gaan doen met het goedkoopste ikea bedje 39 euro ofzo. De zijkant kan er bij alle bedjes van de Ikea er vanaf en mijn vriend maakt het bedje dan juiste hoogte van onze bed.
    Via google een link gevonden hoe je er zelf een kan maken........even zoeken voor je....
    Hoe maak je zelf een co sleeper? | Huis en Tuin: Doe het zelf

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Bij mij is het ikea-bedje op de hoogste stand automatisch op de hoogte van ons eigen bed.

Ik heb het destijds in mijn eentje gemaakt en het was echt supermakkelijk.

En het beviel zo goed! Heerlijk om je kindje zo dichtbij te hebben!

Deel Deze Pagina