ik wilde stemmen voor huh is er een onderdeel vakantie en vrije tijd? Want dit is mij idd nog nooit opgevallen.. Maar heb maar gestemd voor ja, aangezien ik bang ben dat het anders een loze stem is Als dat deel onder algemeen zou staan zou ik er idd vaak op lezen, maar ik kom nooit helemaal onderin, omdat ik hier niet snel iets zoek om te kopen/ruilen/bonnen ed... Dus kwam nooit onderin het lijstje
Ik heb ook nog nooit bij het onderdeel vakantie en vrije tijd gekeken. Lijkt mij een goed idee om dat te verplaatsen naar algemeen.
Zou ook graag vakantie/vrije tijd in het kopje algemeen zien staan. Dus ik hoop dat jullie (beheer) hier toch nog eens over willen nadenken. Het viel/valt mij ook altijd op als een topic in de lounge staat men wel reactie's krijgen,maar zodra het verplaatst word na vakantie/vrije tijd er vrijwel nooit meer gereageerd word.
Ik ben ook voor. Mijn topic over "niet op vakantie gaan" staat nu ook bij vakantie en vrije tijd, terwijl ik dat zelf expres niet had gedaan ivm geen reacties krijgen. En voilà, topic is al doodgebloed omdat er niemand meer reageert of het topic ziet. Terwijl het best een goedlopend topic had kunnen worden, voor degenen die NIET op vakantie gaan.
Ja ik ook, had laatst een topic over New York geopend, kreeg veel reacties en vele goede tips. Nu staat ie bij vakantie, en geen hond meer die t leest. Jammer! Dus ik ben voor!
En ja hoor, weer een topic die kant op verplaatst, dus naar nuttige tips kan ik waarschijnlijk wel fluiten. Waar blijft de reactie van beheer in dit topic?
Ik vraag me ook af wanneer "beheer"iets van zich laat horen. Ook al willen ze niks hier aan doen,dan kan er op z'n minst wel een reactie van af
Nou, als het overgrote deel voor is, dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat het onderdeel verplaatst wordt. Nu is er weer een topic van mij verplaatst (stom overigens, want Efteling topics zie ik ook met enige regelmaat gewoon in de Lounge staan ), dus ik ben even helemaal klaar met dat stomme Vakantie & vrije tijd (ofzo) onderdeel.