Goedenavond allemaal! Ik had afgelopen week een topic geopend omdat mijn zoontje van 3 maanden moeilijk/niet zelf in slaap komt doordat hij zichzelf met de handjes wakker houdt.. Als hij eenmaal slaapt , slaapt hij supergoed. Ook de nachten slaapt hij al va ongeveer 4 weken leeftijd door. Heb hem geprobeerd strak op te maken maar hij wist het toch steeds voor elkaar te krijgen de handjes boven de lakentjes te doen, Op advies van een paar mensen hier, heb ik de Puckababy gekocht.. En.... hij viel binnen 8 minuten HELEMAAL ZELF in slaap. Ben zoooo blij!
ja super.. ik ben ook heeeel erg blij geweest met de puckababy. sterker nog, ik weet zeker datAnne een huilbaby was geweest, als we die zakjes niet hadden gehad!
Ja!Tis echt een superding! Vandaag gaat het ook supergoed! Valt echt gewoon, helemaal uit zichzelf in slaap! Op zn eigen kamertje in zijn grote ledikant ! S'nachts slaapt hij nog lekker in de wieg bij paps en mams op de kamer.
hihi ik wist niet wat een puckababy was (ik dacht aan een mobiel met slaapmuziekjes)....en ik d8 dat JIJ in slaap gevallen was met de puckababy (je kan je onderwerp op 2 manieren lezen) hihihihihiihihihihihihi maar wel fijn dat je mannetje lekker is gaan slapen met de bakerdoek(?)!
Hahahahah! Ja, zo zie je maar hoe een geschreven woorden gelezen kunnen worden! Het is inderdaad een bakerzak..! En HIJ slaapt nu zelf in als hij erin ligt hihihihi!