ik ben op zoek naar slangetje en membramen voor de medela freestyle op prettymum hebben ze het slangetje wel.. de membraam niet los helaas wie weet een site waar de beide verkopen? we zo handig met bestellen
ik heb hier nog een complete set liggen!! alleen in de eerste week gebruikt, even uitkoken en ze zijn als nieuw... laat maar weten of je ze wilt
hallo suze... dat is erg lief van je. ik heb een 2e hands kolf gekocht en wil deze onderdelen graga nieuw hebben een weekje gebruikt is trouwens niet zo lang ...... maar toch. vorige keer genoeg gedonder met de bv gehad.... wil het nieuw hebben
Site weet ik niet, maar ik heb wel bij de prenatal die membranen en onderdelen zien liggen. Misschien is dat een optie voor je?
bedankt femke.... helaas heeft prenatal ze niet online en ik wil het graag zsm hebben. ik zoek nog even verder en anders stuur ik iemand naar de prenatal (kom zelf niet meer zo ver)
dank je wel... ik bestel de slang daar... de membraan nog niet. die ik heb is nog ok en het is best duur vind ik.... maar nu weet ik wel waar ik terecht kan als het nodig is