Hoii, ik had een vraag Was benieuwd of meer zwangeren zo'n last hebben van hoofdpijn :S Ik heb het zeker een aantal keer per week en de aders op mijn slapen draaien overuren.. Iemand enig idee hoe dat kan komen? Ik weet dat als je niet genoeg drinkt dat het hoofdpijn kan veroorzaken maar ik drink dus echt genoeg.. Word er gek van! Groetjes
Hoi, Zelf heb ik last van migraine, maar als ik geen migraine heb, heb ik 9 van de 10 keer wel gewoon hoofdpijn (ik had voor mijn zwangerschap ook wel vaak hoofdpijn). Volgens mijn huisarts mag ik gewoon paracetamol slikken, want dat kan (voor zover bekend) geen kwaad. Ik probeer het nog wel zolang mogelijk uit te stellen, maar als ik het echt niet meer hou, neem ik toch echt een paracetamol. Sterkte met de hoofdpijn!
Ik had het met de pil ook altijd. Wist trouwens toen niet dat het daar aan lag. Twee jaar geen pil geslikt en hooguit 1 of 2 dagen per maand hoofdpijn (meestal als ik ongesteld moest worden). Nu zwanger en zeker 2 of 3 dagen per week weer pijn in mijn hoofd. Gelukkig gaat het meestal met een paracetamol weer weg, niet altijd en dan is het echt zo knallend. Zo erg dat je kop haast voelt uit elkaar te knallen. Gelukkig heb ik dat sinds ik zwanger ben nog maar 2x gehad, maar dan haal ik de 6 paracetamols wel op een dag, maar dan helpen ze voor mijn gevoel geen drol. Ik denk dus zeker dat het ook hormonaal is . Het is geen drama, maar rottig is het wel.
Ik had tot een week of 25 / 26 ook bijna iedere dag en vooral 's nachts hoofdpijn. Heel veel drinken, ook voor het slapen gaan en als je 's nachts wakker wordt. Mij hielp ook geen koffie meer drinken. Blijkbaar was ik daar gevoeliger voor geworden.
ben net wakker geworden en ja hoor dat word weer een dag lekker genieten als het niet werkt met drinken dan een molletje maar het beste is gewoon dan meer te drinken dt help bij mij bijna altijd wel veel sterkte er mee en maar hopen dat de vanvare het rustig aan doet
Hoi hoi, Ook ik heb sinds 3 dagen hoofdpijn en dan ook bij mij slapen. Ik betrap mij erop dat ik overdag veel met mijn tanden stijf op elkaar zit dus waarschijnlijk komt bij mij daar de hoofdpijn van, misschien dat jij dat ook wel onbewust doe. groetjes Ellis
Hoi,ik heb al 34 weken last van zwangerschapsmigraine... Het is echt verschrikkelijk ik lig soms dagenlang alleen maar in bed. Shanna gaat dan naar mijn schoonmoeder. ik had periodes dat ik elke dag 8 paracetamol slikte anders overleefde ik het niet. Klinkt heel dramatisch en dat is het ook. daarbij ook heel veel huilen. Nu ga ik elke 2 weken naar voetreflex,dat helpt wel een beetje. Nog een paar weken te gaan ik kan niet wachten , dit zijn de ergste 9 maanden uit mijn leven.
Ook ik word helemaal gestoord van de hoofdpijn.. om ECHT niet goed van te worden! Ben deze week ook thuis gebleven van mn werk, vooral met dit warme weer word ik er echt niet goed van!
pffff hoofdpijn, wie dat heeft uitgevonden GRRRRRR! voor mijn zw had ik vaak last van inspanningshoofdpijn. Als ik geestelijk erg druk was geweest en ik kreeg het weer wat rustiger dan kreeg ik hoofdpijn. Van de dokter daarvoor oxsecpam (weet niet hoe je het schrijft ) gekregen, en dat werkte geweldig. Maar nu kan ik dat dus niet meer gebruiken. Vanaf dinsdag heb ik al flinke hoofdpijn en loop sinds donderdag thuis, nou ja thuis lopen?!? ik lig sinds donderdag eigenlijk alleen maar in bedje. Zaterdag even geprobeerd om boodschappen te doen maar toen ik thuis kwam storte ik helemaal in! Heb de rest van de dag weer geslapen. en dit warme weer helpt echt niet mee!