Hoi damens, Zeynep krijgt tandjes Ik geloof twee zelfs. We hebben tot nu niets gemerkt (gelukkig) geen verhoging, geen diaree endergelijke. Maar ik weet eigenlijk ook niet of het al doorgekomen zijn. Misschien is het wel de begin. Als ik kijk heeft zij in haar onderste kaak 2 streepjes. Het is rood! Ga ik er overheen wrijven met mij vinger voel ik de 2 tandjes ( scherpe punt zeg maar). Nou is mij vraag - zijn ze al doorgekomen of moet dat nog gebeuren? (sorry als het een stomme vraag is ) - hoelang duurt het nog tot dat we de tandjes zien? Liefs hilal
Tandjes zijn door als je echt het wilt van de tandjes ziet, en ze zijn idd scherp, onze zoon van ruim 7 maanden krijgt nu zijn 6de tandje al door. je moet echt je vinger dan niet meer in de mond steken.
Als je ze voelt dan zijn ze al door. Wij hebben hier ook nooit iets gemerkt van de doorkomende tandjes. Ze waren er ineens. Ze hoeven er lang niet altijd last van te hebben.
ja als je ze idd voelt. tyrell is alweer met nr3 bezig je ziet wat maar voelt het nog niet echt. ben er aan een kant niet echt blij mee ( geef bv en hij heeft me al een paar keer gebeten) jennefer