verkouden en loopoor na knippen neusamandel en buisjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Disneyfan, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Onze jonge man van 22 mnd is 3 maart geopereerd aan zijn neus amandel en ook zijn er voor de 2e keer buisjes gezet. Nu is hij sinds een kleine week stront verkouden en heeft ook een loop oor.

Iemand ervaring hiermee?
    Moet ik hier verder iets meedoen of is alleen het gebruikelijke voldoende?

2. aardbeitje88

16 feb 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de derde dag van het loopoor moet je naar de poli KNO bellen voor oordruppels (als het goed is heb je instructies gekregen).
    Hopelijk is deze verkoudheid toeval nu, en zal hij over het algemeen er minder last van hebben. Belangrijk is dat hij geen ademstops heeft 's nachts.

3. Rombely

Rombely Niet meer actief

Morgenochtend even de kno bellen. Of hij moet echt heel ziek zijn, dan zou ik nu bellen om te overleggen.

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik moest van kno loopoor na buisjes direct behandelen met sofradex oordruppels. Ik zou even bellen naar je kno voor advies.

5. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Even de poli kno bellen en dan schrijven ze waarschijnlijk een oordruppel voor.

6. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Knippen van de amandelen en buisjes zetten, betekent niet dat ze geen ontstekingen meer kunnen krijgen, helaas. De kans daarop wordt wel kleiner, omdat bacteriën beter weg kunnen. Sommige kinderen knappen er enorm van op en zijn nooit meer ziek, maar bij sommige kinderen haalt het enkel de extremen van ziek-zijn weg.
    Als het niet vanzelf overgaat, even bellen. Meestal krijg je dan sofradex: druppels met antibiotica, die dan plaatselijk in kunnen werken.

Deel Deze Pagina