Wel of niet testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jayna, Jul 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jayna

Jayna Lid

Jul 19, 2008
    6
    0
    0
    Hallo allemaal,

Dit is voor mij allemaal nieuw, zwanger willen worden en dit forum..

Ik ben 16 juni gestopt met de nuva ring en dat weekend daarna ongesteld geworden.

Ik ben al een keer een maandje gestopt omdat ik van de pil over wilde naar de ring. Toen heb ik een normale cyclus gehad.

Nu moet ik dit weekend ongesteld worden, maar heb een week eerder op za en zo een stukje bruinig slijmvlies verloren en wat bruin/rood bloed. Dinsdag was dit over..

Nu hoor je van alles over een innestelingsbloeding en aan de andere kant kan mijn cyclus anders zijn...zal ik een test doen of niet? :rolleyes:

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!

Alvast bedankt! Groetjes

2. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    hoi hoi

over het algemeen moet je lichaam toch weer ff opgang komen. Maar het kan ook zijn dat je zwanger bent.
    Kans zit er in.

ik zou denk wel ff een testje er tegen aan gooien als ik jou was.
    maar je kunt ook nog ffkes afwachten of je toch nog ongi wordt.

succes!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou gewoon een keer testen. Baat het niet dan schaadt het niet toch?

4. Niet meer actief

Je hoort wel vaker dat mensen met nuvaring vrij snel weer hun oude normale cyclus terug krijgt.
    Dus je kan eventueel volgende week wel testen.

5. Jayna

Jayna Lid

Jul 19, 2008
    6
    0
    0
    Dankjewel voor jullie snelle antwoord, super.

Zal jullie advies opvolgen, spannend..

6. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

May 9, 2008
    201
    0
    0
    ik gebruik zelf ook de nuvaring, ben al eerder 3 maanden gestopt geweest toen had ik een normaal cyclus.
    nu ben ik gestopt vanaf april dit jaar en eigenlijk nog geen normaal cyclus gehad dus misschien duurt het toch nog wel effe..voordat je cyclus normaal gaat lopen..maar ik hoop dat het raak is..

7. Jayna

Jayna Lid

Jul 19, 2008
    6
    0
    0
    Ik heb net een test gedaan maar helaas...

Was ik dan vorige week 'ongesteld' of komt het nog en vanaf wanneer moet ik dan nu gaan rekenen?

Fijn dat ik mijn verhaal hier kwijt kan..

Groetjes

8. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Jammer dat de test negatief was! Als je het weekend na het stoppen ongesteld werd begint dan je cyclus dus zolang je niet ongesteld wordt moet je die datum aanhouden. Dit weekend had het 28 dagen geweest dus ikw eet niet hoelang jouw oude cyclus was...precies 28 dagen of 32? Want dat zou ook een verschil kunnen maken. Het kan oko zo zijn dat jouw lichaam gewoon even opgang moet komen. Nog even afwachten dus. Misschien word je ongesteld en anders over een weekje nog eens testen.

9. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

May 9, 2008
    201
    0
    0
    ik durf het niet te zeggen, ik denk dat het niet door heeft gezet en dat het nog kan komen.
    maar ik zou heel even afwachten, misschien dat het volgende keer wel wat beter gaat.

Share This Page