ik heb toch gisteren duidelijk mijn eisprong gevoeld. het begon 's avond en ging de hele nacht heftig doorgegaan. gisteravond toch nog kunnen klussen gelukkig maar blijf nu zo een heftige pijn hebben is dit normaal?
Ik heb geen idee. Ieder lichaam is anders. Lastig. Heb bijna 2 weken geleden ook heftig m'n eisprong gevoeld. Sindsdien heb ik een 'raar' gevoel in m'n onderbuik gehouden... Maar geen pijn! Hoop voor je dat de pijn gauw afneemt!
ik hoop er maar op dat het een goede eisprong met bevruchting is. het voelt anders dan andere maanden dus wie weet
Ik heb deze maand ook flink wat pijn gehad en ben er vanuit gegaan dat ik toen vruchtbaar was. Maar moet zeggen dat ik dat hiervoor niet gehad heb (ben al 9 maanden niet meer aan de pil) en dit is de eerste keer dat we proberen om zwanger te worden. Misschien toch een goed teken???
Als ik een eisprong heb dan voel ik hem altijd. Deze maand heb ik er 2 dagen pijn van gehad. Het is wel eens zo erg geweest dat ik niet meer kon lopen van de pijn. Ik heb vaak last van cystes en als die groot zijn en dan klappen dan is dat best heftig