Hoi, Mijn zoontje is nu ruim 5 weken oud en weegt 5 kilo. Hij krijgt sinds een week nutrilon ipv borstvoeding. Voorheen kolfde ik bv af (door omstandigheden) en dronk hij 7 keer per dag tussen de 110cc en 150cc. Van de nutrilon die hij tussendoor soms kreeg dronk hij dan 90cc, dan weer 120, dat wisselde soms. Sinds een dag of 2 heeft hij veel meer honger, hij haalt de 3 uur niet meer en is 's nachts weer vaker wakker. Zonet heeft hij 150cc nutri gedronken.. Kan ik hem standaard 150cc geven, of meer? Is het schadelijk als hij veel kv krijgt, en hoeveel is normaal voor een (grote!) baby van bijna 6 weken? Is het event. nodig over te stappen op voeding voor hongerige babies? Bedankt!
Hallo, Wanneer je kindje een flesje van 150 leegdrinkt is dat geen probleem hoor, het is dan wel belangrijk dat er meer tijd tussen de voedingen in komt te zitten. 6 flesjes van 150 ml is de maximale hoeveelheid flesvoeding. Wanneer je kindje eerder komt voor een volgende voeding, kun je kijken of je kindje nog iets rustiger over een flesje kan drinken. Anders is een voeding voor hongerige kindjes ook een mogelijkheid. Groeten eveline