Ondergewicht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Peppabig, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    282
    63
    Ze was iets aangekomen gelukkig. Voor nu geen opname maar vrijdag wel weer terug komen om te wegen.

De ka adviseerde ook om naar 6 flessen terug te gaan maar als we dat doen eet ze geen groente/fruit meer.
    Ze krijgt nu al een extra fles, we zaten op 4 flessen en hopelijk is dat genoeg.

Het is ook zo dubbel. Ze doet het verder super goed, ze ontwikkelt zich goed en nu ze weer beter is is het een hele vrolijke en actieve baby.
    Maar als je haar oppakt voel je echt alle botten uitsteken en dat is ook heel naar. Mijn grootste angst is dat ze iets van buikgriep krijgt en dat dat dan gevaarlijk is.

2. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Wlke melk geef je peppabig?

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Fijn dat ze wel is aangekomen, maar aankomen doe je niet van groente en fruit he. Als ze nog een extra fles wel wilt drinken, zou ik die nu lekker geven. Groente en fruit komt later wel weer. Wel gewoon blijven aanbieden natuurlijk.

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik zit hier met een 11 maanden oud mannetje dat ook nog bijna geen fruit en/of groente, laat staan brood eet. Toch vind ik dat niet zo belangrijk, het komt wel. Zeker in jullie situatie zou ik echt flessen blijven aanbieden en groenten/fruit als bijvoeding houden dus echt nog niet als een maaltijd an sich. Misschien als ritme proberen fles en dan 2 uur later een hapje fruit en dan na een uur weer een fles aanbieden.

5. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    282
    63
    Neocate ivm koemelkallergie

6. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    282
    63
    Ja, zo deed ik dat nu ook maar dan wil ze een uur na de groenten geen fles meer.

Maar jullie hebben gelijk, melk is nu belangrijker. Op het cb vonden ze groenten/fruit ook erg belangrijk maar groeien is nu het belangrijkste en dat doet ze van melk.

7. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Mijn dochtertje is goedgekeurd vn de arts.
    Bij geboorte 2kilo600 en nu 7kilo500 en 71cm.
    Verder kruipt ze, rechtstaan aan bedje en algemeen content. Mag vanaf nu alles eten. En groeimelk ipv nan compleet
    Hopelijk voor jullie ook al goed nieuws

Deel Deze Pagina