Hallo dames . Ik heb een normale cyclus van 28 dagen . Gisteravond kreeg ik inene rood bloedverlies op cd 27 .Ben normaal altijd stipt op tijd maar dit keer 1 dag eerder. Ik krijg normaal ook als ik ongesteld wordt/ben erge krampen in me buik en rugpijn maar ik heb nergens last van dit keer alleen dat ik sinds paar dagen elke ochtend misselijk ben . Zijn er hier dames die bloedverlies hadden of dachten ongesteld te zijn maar toch zwanger waren?
Als je 1 dag voor je verwachte NOD zit kun je ook gewoon een zwangerschapstest doen. Hij zou op zijn minst licht moeten uitslaan. En er zijn veel op het forum die in t begin vd zwangerschap bloedverlies hadden maar toch gewoon zwanger zijn, en gebleven. Dus alleen een test kan je uitsluitsel geven. Ik hoop op een positieve test!
Ik had heeeeeeel licht bloedverlies. En enorme krampen. Maar was wel zwanger en volgens mij ben ik dat nog steeds. Moet mijn eerste echo nog krijgen maar geen bloedverlies meer sindsdien en ben nu 2 weken verder. Idd ff testen.
Net getest met action maar is negatief dus ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld Ben.nog bedankt dames
Lisa@ ja dat begrijp ik maar als ik dit nooit heb meegemaakt dan is het voor mij gewoon heel raar vandaar. Helemaal omdat ik zo kort gebloed heb. Mamavand@ ik zal weer een test doen straks aangezien ik er nog 1 heb liggen .
Dank je wel .Ja zeker ben onwijs blij .hopelijk verloopt alles goed . Me man snapt het alleen even niet meer haha