Ondergoed dat niet zichtbaar is onder kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door Knapie, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar ondergoed dat niet zichtbaar is onder (strakkere) kleding.

Dit hoeft geen corrigerend ondergoed te zijn.

De problemen waar ik tegenaan loop:

- Het ondergoed veroorzaakt vaak een rol/bobbel/muffin op mijn heupen ondanks de goede maat. Je ziet dus tot waar mijn ondergoed komt.
    - bij boxershorts rollen de pijpjes altijd op waardoor je duidelijk zo een rolletje onder de kleding ziet.
    - Onderbroeken, hipsters (ook de naadloze) laten altijd een rand zien op mijn billen waar de naad zit.

Wie heeft de gouden onderbroek.. euhhh tip!

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zag toevallig dat ze bij de zeeman nieuwe 'onzichtbare' onderbroeken hebben.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    De sloggie invisible vind ik super.

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Daar was ik gaan kijken, waren nu in de aanbieding ook nog. Maar was al volledig uitverkocht en ze wist niet hoe lang het ging duren voordat ze weer opnieuw binnen kwamen helaas.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Ik heb ook zo'n hekel aan die randen die je kunt zien onder kleding. Vooral bij een mooi jurkje vind ik het zonde als je een duidelijke onderbroek ziet zitten.

Ik heb altijd strings aan, geen gedoe met zichtbare randen.
    En dan niet die hele brede, maar gewoon die 3 touwtjes met een lapje zegmaar, die zie je niet :D

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zag gister in een ander topic... De C string...

7. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Hmm misschien daar maar eens voor kijken. Ik draag vrijwel altijd strings maar op mijn heupen zie je dan toch precies de naden lopen.

@Biny de C string heb ik al vaker voorbij zien komen. Lijkt me wel handig bij bepaalde gelegenheden maar ik zoek ondergoed voor dagelijks gebruik. Daar lijkt de C string me toch te onhandig voor.

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Onder een jurkje geen onderbroek/string/hipster ☺️

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Het liefste niet nee, dat zit wel zo fijn. Maar ik denk dat mijn man daar niet zo gelukkig van wordt en ik zou zelf constant bang zijn dat iemand er onder in kijkt. Vooral op het werk moet ik nogal vaak trappen op en af.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik draag hipsters van de hunkemuller. Die lopen op je heup. Geen naden en geen rollen ;)

Edit. Ze noemen ze daar brazilian

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik was op tijd bij de Zeeman en dat is echt een aanrader.. dus als ze terugkomen...

Verder heb ik van de Hema sportonderbroekjes van heel prettig dun stofje daat zie je ook zo goed als niets van en ze zitten ook nog eens heerlijk..
    Ze hebben ook de stringversie die zie je helemaal niet

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    H&M heeft fantastisch naadloos ondergoed. Je zou het niet zeggen voor dat geld, maar serieus!
    Heb inmiddels alle kleuren en dan ook nog driedubbel want ik draag eigenlijk niks anders meer.

Hier de strings:
    Product Detail | H&M NL

13. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
  14. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Yes zoiets zoek ik! Pak jij je eigen maat of een maat groter?

Ik heb namelijk alsnog die hipsters van de zeeman kunnen uithalen, die zijn ook gesneden met die lasertechniek zoals deze strings. Alleen mijn eigen maat zit net niet goed dus zou ik een maat groter moeten hebben maar die was helaas uitverkocht.

15. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik neem idd altijd een maat groter. Zodat ik 100% zeker weet dat het geen deuk maakt in mijn heupen. :cool:

16. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Product Detail | H&M NL

kan even niet de goede vinden, maar dit soort vind ik erg prettig! zie je niet bij je billen in elk geval. Heupen ook niet als je de goede maat hebt! De specifieke die ik heb zijn nog op 60graden wasbaar ook (voor mij een absolute must)

Deel Deze Pagina