Ondergoed gedoe, Vingino boxers goed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mol81, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Dames, help!
    Ik word gek van de manie van mijn dochter. Ze roept om de zoveel tijd dat haar onderbroek in haar kont zit. Ze trekt dan aan haar broek om haar onderbroek uit haar kont te halen. Terwijl de onderbroek helemaal niet in haar kont zit. Het liefst loopt ze in haar blote kont de hele dag, maar dat gaat een beetje lastig:). Ik wil graag kijken of boxerbroekjes helpen en zag Vingino ondergoed. Is dit wat? En herkent iemand deze onderbroekentrek? Ik weet dan een dochter van mijn vriendin op deze leeftijd ook steeds bloot wilde lopen. Een faaasssssssseeeeee?

2. adi

adi Niet meer actief

Ik denk niet dat vingino boxer qua zitcomfort veel beter zal zijn als een andere kwaliteits boxer ( dat goed aansluit). Je betaalt voornamelijk voor de merknaam.

ik zou persoonlijk nooit zoveel geld neertellen voor ondergoed van een peuter, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Heb je geprobeerd hoe andere boxers zitten waar 5% elastan in zit en die goed aansluiten? Want bij vingino zal dat niet anders zijn.

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mijn oudste dochter vind ook bijna niks lekker zitten!
    Onderbroeken vind ze ook niet lekker en bij boxers moet ik opletten dat er geen naad zit aan de achterkant in het midden want dat vind ze ook drama!!
    Nu draagt ze frendz boxers van de v&d die zitten perfect, wel een maat groter dan haar kleding!
    Deze dus zijn nu nog afgeprijsd ook dus zeker het proberen waard.
    Frendz Boxer V&D

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ondergoed van Ter Stal bevat ook elasthan en heeft een mooie pasvorm

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Geen idee welk 'merk' ondergoed je nu koopt, maar mijn dochter draagt Beeren ondergoed. Dat trekt niet in haar billen.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ja, Ter Stal bevalt hier ook goed, blijft ook lang mooi. En verder zitten de gewone onderbroeken (ze heeft zo'n setje met paarden en hartjes) van de C&A ook goed en bepaalde modellen van Zeeman.
    De rest is over het algemeen waardeloos, welk model ook.

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Dit heeft ze nu. Ik ga toch maar een Vingino boxer bestellen. Kijken of dit goed valt.

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wat herkenbaar, ik had dit ook kunnen posten!

Ik heb voor onze dochter een Vingino boxer gekocht. Eerst zat ie goed en nu loopt ze er weer aan te trekken omdat hij volgens haar in haar bips zit.
    Ik koop ze nu gewoon weer van de Hema. Geen enkele onderbroek is goed.
    Zo gauw als onze dochter thuis komt trekt ze haar broek uit en loopt ze in haar onderbroek, vind ze heerlijk :)

9. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft een aantal shortjes van vingine en ze sluiten mooi aan en een goede pasvorm. En claessens en ten cate vallen ook goed.

Deel Deze Pagina