Ondergoed ipv rompers?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Baileyy, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wanneer deden jullie je kind ondergoed aan in plaats van een romper? Meneer gaat steeds meer naar de wc dus het leek me wel handig om een onderbroekje te kopen met hemd.
    Maar toen....

Waar koop je dat soort setjes? Ik zie alleen maar onderbroekjes en geen bijpassende hemdjes. Ik heb alleen van de Hema 1 setje gevonden.
    Voor meisjes zie ik trouwens wel overal dingen, maar voor jongetjes dus niet. Waar kopen jullie dit? Of online?

En is een hemdje niet koud? Nu heeft meneer een romper lange mouwen en een truitje. Maar dan een hemd en een trui, is dat niet te koud? Of een shirtje lange mouwen er nog onder. Maar dan krijg je weer 3 lagen.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Als hij vaak op de wc plastbis ondergoed handig.

Kun je bij de Hema, Zeeman, Albert Heijn, V&D, C&A, enz. kopen.

Of een hemdje koud is, denk het niet, maar hier droegen ze ook altijd rompers met korte mouw. Binnen staat de verwarming aan en buiten dragen ze een jas.

3. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Mijn zoontje draagt ondergoed. Daarover heen alleen een trui met lange mouwen.

Ik heb nog nooit geen problemen gehad met het kopen van ondergoed.. Koop het bij de Hema of Zeeman.

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Dan heb je bij de hema niet goed gekeken denk ik, die hebben zeker wel setjes. Ik heb hier wollen hemden dus dat matcht sowieso niet maar oma heeft ze geloof ik bij de zeeman vandaan.

5. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ons zoontje heeft ondergoed gekregen vanaf hij steeds vaker op het potje ging plassen. Wij hebben ondergoed van de AH. Vinden we super fijn, mooie pasvorm en leuk printje. Wel hebben we de hemdjes een maat groter dan de onderbroeken. Die vallen een beetje kort anders.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63

hahaha die setjes van hema die staan naast bij papa's ondergoedjes.
    zeeman, wibra, kruidvat heeft setjes.
    ik koop ook op internet, petit bateau, esprit, V en D, wehkamp...
    je kunt die overal kopen eigenlijk.

7. tuc

tuc Niet meer actief

hier ondergoed vanaf dat hij 1,5 is, vanaf toen zet ik hem ook standaard 2x per dag op de wc.

8. fafa

fafa Niet meer actief

Ik had altijd hemdjes in de kast liggen en basic longsleeve shirtjes van de hema. In de winter deed ik een hemdje onder een dik(ker) vest of trui en een longsleeveshirtje onder een boven-longsleeve. Maar dat was voor een meisje. Weet niet of de jongensmodellen ook zo mooi aansluitend vallen dat dat mogelijk is.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Vanaf een maand of twintig met ondergoed begonnen, o.a. van Ten Cate, C&A en Albert Heijn.
    Hij had het niet te koud, maar het is ook nogal een beweeglijk typje.

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ons zoontje heeft ook alleen hemd en longsleeve shirt aan. Heeft het sneller te warm dan te koud. Loopt nu thuis nog steeds op blote voeten (op koude laminaat) maar ja, zijn papa loopt in de winter thuis in korte broek (ook als hij even buiten iets moet doen).

11. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier geen setjes. Gewoon leuke boxers van Zeeman en Hema. Daarbij grijze, witte en donkerblauwe hemden van de Zeeman. Die vallen mooi slank en zijn mooi lang. Ik hou setjes toch nooit bij elkaar: een hemd kan gerust 2 dagen aan. En bij het net zindelijk worden gingen er soms 2 a 3 onderbroeken per dag doorheen.

12. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Onze dochter kreeg ook rond de 20 maanden gewoon ondergoed aan. Doordat ze lang is, werd het lastig om rompers te vinden.

Ik heb geen idee hoe het bij jongens zit maar ik koop ondergoed bij AH (heel fijne kwaliteit, schreef nog al iemand), Hema en primark.

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Enige probleem hier was dat ze sneller zindelijk was dan dat ze in maat 92 zat (de kleinste maat ondergoed wat ik kon vinden :S)
    Bij Zeeman hebben ze allemaal leuke setjes, ook voor jongens.
    Hema heeft ze ook, maar ik koop ondergoed bij voorkeur zo goedkoop mogelijk.

14. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Hema heeft 86/92 qua kleinste maat ondergoed. ik heb t met 20 maanden gekocht. Vond t zo'n gedoe om iedere x trui/shirt uit te doen bij een vieze romper...

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter kreeg enkele weken na haar tweede verjaardag. Ze was sowieso lang, waardoor rompers kopen moeilijker werd. En ze was bezig met zindelijkheid.

Dus als je zoontje bezig is met naar het toilet gaan, kun je ondergoed aanschaffen. Al zijn rompers in de winter wel erg prettig (geen blote rug).

Je kunt ondergoed onder andere kopen bij Jola mode, Hema, Zeeman, V&D en op de markt. Voor mijn dochter koop ik ondergoed van Beeren op de markt. Dat is van erg goede kwaliteit en de prijs valt ook wel mee.

Deel Deze Pagina