Hallo allemaal! Wat kopen jullie voor een jarige vriendin zonder kadowensen? Ik wil wel echt graag iets voor haar meenemen maar ben een beetje inspiratieloos. Hebben jullie suggesties?
Ik geef meestal een uitje samen, bijv high tea of theater of dagje wellness. Bij een hele goede vriendin wiens smaak ik ken durf ik wel iets van een sieraad aan.
Wij doen altijd een uitje/activiteit. Vorig jaar hebben we high tea gedaan, pitch en put. Dit jaar gaan we kanoën met lunch en mijn andere vriendin neemt mij een weekend mee naar london.
GEEN Rituals. Dat is echt zo’n kado van; ik wist niets te verzinnen dus maak ik het me makkelijk met Rituals. ( buiten dat zijn het gewoon geen fijne producten) Neem haar mee op een leuk uitje. Ga samen naar haar favoriete restaurant of maak een leuke borrelmand met haar favoriete hapjes en drankjes.
Ik word namelijk WEL heel blij van Rituals. Zie het zeker niet dat iemand zich er dan makkelijk van af maakt. Zo zie je maar dat smaken verschillen…
Maar dan weten je vriendinnen ook vast dat jij wel blij wordt van Rituals en dan hoeven ze niet naar ideeën te vragen. Moet je maar eens op marktplaats kijken. Bijna 7000 advertenties van Rituals producten. Het is echt zo’n ik weet niet wat ik moet kopen dus geef ik maar Rituals. En vervolgens staat het te koop op marktplaats.
Een lunchbon bloemetje bierpakket wijn chocolade ? Geen idee wij doen niet meer aan kadoos maar bij bepaalde gelegenheden dus iets eetbaars spullen hebben we allemaal al zat en is zo persoonlijk
Ik ben zo blij dat iemand er hetzelfde over denkt als ik. Ik vind Rituals helemaal niks maar kreeg zowat het halve kantoor over me heen toen ik dit van de week op m’n werk zei. Ik had net zo goed een bom kunnen laten ploffen of met een zwarte vlag zwaaien En inderdaad: als je niks meer weet koop je dat
Haha, de emoties lopen hoog op. Gelukkig is Rituals niet iets wat bij mijn vriendin past dus ik kom in ieder geval niet in de boeken als iemand die niks weet te verzinnen (wat dus wel zo is, anders hoefde ik hier niks te posten ) Bedankt alvast voor alle suggesties! Misschien moet ik inderdaad voor een leuke ervaring samen gaan in plaats van iets materieels. Ik ga daar eens over denken!
Nou hier nog een. Zwaar geparfumeerd allemaal en mijn huid droogt er enorm van uit. On topic: meenemen om wat leuks te doen, wijntje doen of uit eten. Vaak kom ik in de aanloop naar de verjaardag wat leuke dingen tegen voor bv in huis of een mooie plant of 'n tas waarvan ik weet dat diegene t mooi vind en dan koop ik dat alvast.
Ik zou haar meenemen voor een lunch, uit eten of naar de bioscoop oid. Veel leuker dan iets materieels, zeker als je toch niet weet wat je moet kopen.
Ik zeg altijd: Je kan beter herinneringen verzamelen dan spullen. Dus kies iets leuks uit wat jullie samen gaan doen.