Om het nog maar eens over lange vrouwen te hebben Ik ben benieuwd of lange vrouwen in het algemeen later bevallen dan kleinere vrouwen, omdat ze meer ruimte in de buik hebben? Wat is jullie ervaring?
ik ben geen lange vrouw eerder een minivrouwke met mijn 1.57., maar ik heb bij dochter de 42 weken volgemaakt! Ik had wel allebei de keren een superbuik, maar het waren kleine baby`s en heel veel vruchtwater.
whaha ik dacht he? mijn topic onderwerp is veranderd? hihihihi.. Nou we zien het wel over het later bevallen kan ik nu nog niet over mee praten..maar over dat meer ruimte in de buik geloof ik al niet meer...aangezien ik nog steeds zo last van maagzuur heb ookal is het kindje al ingedaald..nu moet ik zeggen dat ik wel lange stelten heb maar niet zo'n lang bovenlichaam... ik heb het iig geen 1 keer benauwd gehad in de zwangerschap dus das dan wel weer fijn..maar of dat met mijn lengte te maken heeft?
Ook hier kan ik ontkennend op antwoorden! Bij beide zwangerschappen het nooit benauwd gehad. Bij dochterlief helemaal geen last gehad van maagzuur, bij zoonlief een paar keer, maar ook niet erg veel last van gehad.
ik ben 1.82m en bij de eerste beviel ik 3 dagen na uitgerekende datum. ik hoop dat de tweede nu eerder komt, ik vind het echt vreselijk zenuuwslopend als je voorbij die uitgerekende datum komt.
Ik ben 1.83 cm en van mijn eerste ben ik bevallen bij 40w6d en nu ben ik ook alweer 40w4d zwanger en nog geen baby te bekennen . Voor mij zou het dus op kunnen gaan.
Een ukkie hier, 1.65 en op de uitgerekende datum bevallen! Ondanks dat ik als kleintje weinig ruimte zou moeten hebben én dat ik een groot kind had, is hij nooit ingedaald. Je zou denken dat ie niet anders zou kunnen, maar toch wel.... achteraf was ie gewoon te groot!
denk dat t onzin is.... niet alleen de ruimte is bepalend maar ook de functie van de placenta...... weinig voedingstoffen toevoer is ook een reden om eens "eruit te komen"..... hier 1.68 1e 40+2 (niet ingedaald) 2e 41+5 3e 39+1 (niet ingedaald) wel n grote jongen
Ik ben 1.80 kindje is met 39+3 gehaald dus daar kan ik weinig over zeggen maar ik had een kleine buik met weinig vruchtwater en bij de geboorte een klein meisje die nu heel hard haar 'achterstand' aan het inhalen is
Ik 1.80 en op de uitgerekende datum bevallen van mijn zoon Mijn zus 1.82 en ook haar beide kids zijn op de uitgerekende datum geboren...dus geloof er niet zo in