Gadverdamme, vind dat echt smerig. Ik trek sochtends als ik opsta en savonds als ik naar bed ga schoon ondergoed aan.
Ik trek sowieso elke ochtend schoon ondergoed aan maar mocht ik in de avond gaan douchen dan doe ik na het douchen weer wat schoons aan.
Tijdens mijn menstruatie/zweetperiode's/werk/zomer wissel ik mijn onderbroek minimaal 2 keer per dag. Tijdens gewone momenten minimaal 1 x per dag.
Ik draag hem aan 2 kanten en dan doe ik hem voor de nacht uit...spoel ik het even kort met koud water uit en dan de volgende dag doe ik hem weer aan...beetje nog nat van het uitspoelen. En iedereen die dit raar vindt die weet ook heus wel dat zij dat ook zo doen... Bekijk bijlage 433809
Hm bedenk me nu dat ik dat ook doe terwijl ik 1x per dag heb gestemd. Draag overdag een string maar vind dat in bed niet fijn. Dus s avonds een schone slip.
1x per dag is voor mij meer dan genoeg. Kanne voorstellen als je veel afscheiding hebt het vaker zou doen. Kan me niet indenken dat er vrouwen zijn die er meerdere dagen inlopen haha
Hier ook twee keer per dag, toch heeft er iemand "draag hem aan twee kanten" aangegeven. Ben nu wel benieuwd wie dat is geweest . Brrrr bah.
Normaal gesproken 1x per dag een schone maar met mijn zwangerschap moet ik soms 2x per dag een schone aantrekken. Ik zou mijn onderbroek dus echt niet ff binnenstebuiten draaien hè, je heerlijke ''lichaamssappen'' dringen toch gewoon in de stof, dus aan de buitenkant zitten die dan toch net zo goed? Ik draag wel eens een schone binnenstebuiten maar dat is omdat er dan een vervelend labeltje aan zit die kriebelt hahaha
Hier sowieso iedere ochtend een schone onderbroek en indien ik het nodig acht of als ik s avonds douche nog een keer een schone.
Hoe draag je een onderbroek nou aan twee kanten? Binnenstebuiten? Oo bah. Nee, ik doe voor het slapen een schone en na het slapen een schone. Als het buiten echt warm is of ik heb veel afscheiding ofzo tussendoor nog een schone. Alles word ook op 60 graden gewassen.