Haha tot ze stinken heb er denk ik een stuk of 4... Die echt lekker zitten... Ik denk meestal Eem dag of 3... In de zomer elke dag meestal....
Nav dit en dat andere topic ben ik eigenlijk benieuwd hoevaak men ondergoed vervangt en dus niet met aantrekken maar weggooit en nieuw koopt? Dus als er nog vrijwilligers zijn om een topic te openen
Wat die 61% betreft vraag ik me af wat de vraagstelling was.... Er zit een verschil tussen: * draag jij je onderbroek meerdere dagen Of: * heb je ooit wel eens je onderbroek meerdere dagen gedragen? Eerste vraag zeg ik nee op. Maar tweede vraag ja. Ik heb wel eens toen ik onverwachts ergens logeerde mijn ondergoed twee dagen gedragen. Was er niet happy mee, maar als het moet dan is het ff niet anders...
Nouu het is mij wel eens gebeurd dat ik het aan doe en binnenste buiten was. Daar kom ik dan pas achter na een paar secondes, en dan draai ik hem wel juist. Dus ja het komt wel eens voor dat ik hem aan 2 kanten draag. Of telt dit niet 😯
Whahaa is dat een serieus onderzoek geweest? Kan t me niet voorstellen. elke ochtend een nieuwe s'nachts in me blote doos