Leuk kleinigheidje afscheid juf psz

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke00, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Beide juffen op de psz gaan in het nieuwe jaar ergens anders werken. Nu is morgen de afscheidsreceptie. Wie heeft er nog leuke ideeen om iets leuks te geven. Een kleinigheidje?

2. p1982

p1982 Niet meer actief

- leuk thee of koffie pakket
    - lekkere douchegel

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Bloemen doen het altijd goed. Hoeft geen enorme bos te zijn, een enkele roos is ook al leuk.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik had bloembollen (in verpakking) in een bloempotje gedaan met een foto en tekst dankje dat je me hebt laten groeien.

En een x een pot vol brownies. Je koopt een leuke pot en vult hem volgens recept. Juffen hoefde alleen ei en olie en water toe te voegen. Als je er op Googled vind je het recept. Ze vonden het heerlijk en geweldig.

5. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Bakje met voorjaarsbloemetjes
    Thee-pakketje
    Geurkaarsjes op zo'n dienblaadje

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Een weckpot gevulster met bloem etc is erg leuk recept erbij en klaar.
    Houten mini theedoosje en kindje zelf op laten tekenen. Bloembollen in zelf gemaakt doosje / zakje is ook erg leuk.
    Kind zelf koekjes laten maken.

7. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    in mijn tijd als juf kwamen de lekkernijen,(geur)kaarsen en douchegels mij en m'n collega's echt de neus uit.. Hoewel uiteraard altijd dankbaar en vereerd dat ik überhaupt wat kreeg was ik veel blijer met bijvoorbeeld een enkele bloem met een aardig kaartje of bijvoorbeeld een boekenbon,dinerbon of vvv bon van wat ouders samen of iets persoonlijks zoals een leuke groepsfoto van de kinderen in een lijstje.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dit ga ik onthouden! Meisje gaat in februari naar school en is een leuk cadeau voor de onthaalmoeder. Bedankt voor de tips!

9. misa

misa Niet meer actief

Hier wat ideeën:
    -Bij de xenos hebben ze kleine houten bakjes. Die kan hij zelf schilderen en dan er wat lekkers in doen.
    -Een theekopje beschilderen met glasverf, theetjes erin, lekkers erin.
    -Een vergeet me nietje oid.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik wilde iets persoonlijks en betaalbaars :) .

Heb mijn dochter op blanco kaartjes een tekening van zichzelf en de betreffende juf (ze had er 6, dus we moesten even aan de slag) laten maken. Vervolgens op de achterkant een persoonlijk bedankje geschreven. Dat met wat (zelfgebakken) lekkers in een folietje en iedereen vond het geweldig.

Deel Deze Pagina