Hallo meiden, Wie heeft er voor mij een leuk idee voor een opbergsysteem voor al dat speelgoed, en tegelijk een speelhoekje voor mijn dochter? Ik weet dat er een topic van was maar dat kan ik niet meer vinden. Het lijkt me leuk om een combi te maken tussen een kast ofzo en tegelijk een tafeltje met stoeltje eraan vast ofzo. Manlief is timmerman dus hij wil het zelf maken en niet kant en klaar kopen. Ik ben benieuwd!!!
Hier doet de aanbouw dienst als speelhoek. Staat een trofast systeem van de Ikea, speelkeukentje, tafel en stoeltjes en de box. Maar je kunt misschien doormiddel van een soort roomdevider iets creeren?
We hebben zo'n kast van de Ikea waar je allemaal bakken in kan doen, zeer handig. Kan je ook zelf bouwen natuurlijk.
Wij hebben ook die kast van ikea, superhandig. Precies op de goede hoogte, hij kan overal zelf bij. Nu zijn we nog op zoek naar een tafeltje/stoeltje.
Ik denk zelf aan twee plasticladenkastjes in leuke kleurtjes voor alle speelgoed. Daarbij een tafeltje met twee stoeltjes om aan te spelen. Mijn uk blijft nooit echt op 1 plek spelen. Ik zeul gewoon dat tafeltje en stoeltje mee naar waar hij zitten wil en dan kan hij zelf uit de laadjes pakken wat ie hebben wilt.
ideaal is de expedit - reeks van Ikea met allemaal bakken, dus niet trofast (ook mooi maar in expedit kan meer in ). Is niet speciaal voor kinderkamers maar voor woonkamer, je kan kiezen tussen bakken, schuiven, manden ... wij hebben zo'n wand met bakken. zitten allemaal vol